سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آموزش زبان چینی در برخی مدارس کشورهای آفریقایی


آموزش زبان چینی در برخی مدارس کشورهای آفریقاییایسنا/ دانش‌آموزان تعدادی از مدارس مقطع متوسطه در کشورهای آفریقایی زبان چینی آموزش می‌بینند.
با افزایش تمایل دانشجویان آفریقایی به فراگیری زبان چینی، دانش آموزان این کشورها نیز به دنبال یادگیری این زبان هستند.
آموزش زبان چینی در مدارس مقطع متوسطه برخی کشورهای آفریقایی از جمله آفریقای جنوبی، تانزانیا و ماداگاسکار شروع شده و پیش بینی می‌شود این روند ادامه پیدا کند.
بنابر این گزارش، طی پنج سال آینده مجموع 500 مدرسه در آفریقای جنوبی زبان چینی را به عنوان زبان دوم به دانش آموزان خود آموزش می‌دهند که در حال حاضر این برنامه در 15 مدرسه اجرا می‌شود.
طبق اعلام وزارت آموزش آفریقای جنوبی هر سال 100 معلم به چین اعزام می‌شوند تا با روش‌های آموزش زبان چینی و دیگر بخش‌های آن آشنا شوند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، در تانزانیا نیز شش مدرسه مقطع متوسطه و سه دانشگاه در برنامه آزمایشی آموزش زبان چینی شرکت دارند که این طرح با کمک 12 معلم و استاد اجرایی شده‌ است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
وعده غذایی نهار در مدارس کشورهای مختلف