سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گشایش‌های مورد تاکید رئیس جمهور کجاست که مردم آن را لمس نمی‌کنند/ تناقض‌گویی در سخنان روحانی و مسئولان دولت


متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان رئیس بانک مرکزی در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ، گفت: بارها به مسئولان دولت تاکید کردم و نامه و بیانیه نوشتیم که برجام نمی‌تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند و باید نگاه دولت به سمت توان داخلی معطوف شود ولی متاسفانه توجهی به این هشدارها نشد.

وی افزود: وقتی آقای سیف می‌گوید که تاکنون برجام «تقریباً هیچ» دستاورد اقتصادی برای ایران در بر نداشته است، می‌توان به این نتیجه رسید که ما در مقابل همه امتیازاتی که در مذاکرات دادیم تنها چیزی که بدست آوریدم، « هیچ» است.

منتظمی تصریح کرد: منتقدان دولت بارها در جلسات مختلف این موضوع را بیان کردند که اگر در مقابل امریکا و غرب لبخند بزنیم و عقب بکشیم، آنها گستاخ‌تر می‌شوند ولی بجای اینکه به حرف منتقدان توجه شود گفته شد منتقدان بی‌سواد هستند و از ادبیات نادرستی علیه منتقدان استفاده شد.

این فعال دانشجویی گفت: مسئولان دولت یک به یک به این نتیجه رسیده‌اند که برجام بی‌نتیجه بوده‌است، حال عده‌ای با صداقت این مسئله را مطرح می‌کنند و عده دیگر هم سعی دارند رفتارهای طرف غربی را توجیه کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه گفت: روز گذشته رئیس جمهور در جمع مردم سمنان اعلام کرد که در این 3 ماه اخیر گشایش‌های فراوانی شده است، ما می‌خواهیم بدانیم این گشایش‌ها کجاست که مردم آنها را در زندگی خود لمس نمی‌کنند؟

منتظمی در خاتمه اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور در خصوص گشایش‌های برجام در زندگی مردم در حالی است که حتی برخی دولتمردان و اعضای کابینه وی مانند آقای سیف بر عاید نشدن چیزی از برجام برای ملت ایران اذعان دارند و معلوم نیست چرا این همه تناقص در گفته‌های مسئولان است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
باز هم تناقض گویی جناب رئیس جمهور