ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سیفی و شیرزاد گام اول را محکم برداشتند/ احمدی و کیانی حذف شدند


به گزارش خبرگزاری فارس؛ سیزدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از روز شنبه با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور در شهر جاکارتای اندونزی آغاز شده است.

در پیکارهای نوبت عصر امروز(یکشنبه)، جعفر شیرزاد که در نخستین دیدار برابر حریفی از آمریکا پیروز شده بود به مصاف "کلمنته تابوگار" از فیلیپین رفت و در پایان دو راند برنده شد و به جمع هشت نفر برتر وزن خود رسید.

وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف عبدالله رمزی از الجزایر می‌رود و در صورت پیروزی، در مرحله نیمه نهایی با سانداکاری از چین مصاف خواهد داد.

همچنین محسن محمدسیفی در مرحله یک شانزدهم نهایی وزن 70 کیلوگرم به مصاف "ریان دونالد" از انگلیس رفت و در دو راند متوالی پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

سیفی که عنوان قهرمانی جهان را یدک می کشد در مرحله بعدی به مصاف وان تای گوئن از ویتنام خواهد رفت.

در رقابت های تالو نیز، محسن احمدی در فرم دائو و زهرا کیانی در فرم چیانگ شو به مصاف حریفان رفته و به ترتیب با امتیاز 9.39 و 9.28 به کار خود پایان داده و موفق به کسب مدال نشدند.

انتهای پیام/آ

 


ویدیو مرتبط :
ترس محمد ابراهیم کیانی از صحبت با سید مصطفی احمدی