سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخورد پراید با آمبولانس در جاده زنجان - دندی یک کشته برجا گذاشت


سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه صبح روز گذشته /یکشنبه/ در حالی رخ داد که آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه پراید واژگون شده در صحنه تصادف حضور پیدا کرده بود که یک پراید دیگر از راه رسیده و این حادثه تلخ و خونین را رقم زده و یکی از سرنشینانش مصدوم و در بیمارستان تسلیم مرگ می شود.
وی با بیان اینکه متاسفانه مصدوم پراید واژگون شده پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان فوت کرده است، اظهار کرد: حوالی ساعت 1:30 بامداد امروز /دوشنبه/ نیز یک دستگاه کامیون تانکر حامل سوخت در اتوبان زنجان - قزوین بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگون و خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشد.
شیرمحمدی افزود: در نخستین ساعات بامداد امروز، همچنین راننده یک دستگاه کامیون به دلیل عدم توجه به جلو که ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود با یک دستگاه پراید، پژو و کامیون برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان پراید در دم فوت و سه سرنشین مصدوم شده نیز به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
597/6085/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خارج شدن قطار از ریل در مکزیک حداقل 5 کشته برجا گذاشت