ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاج: باید اشتباه در برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی پذیرفته شود


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، مهدی تاج بامداد سه شنبه و در برنامه تلویزیونی 90 درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال اهواز كه با تاخیر آغاز و به دلیل سنگ پراكنی تماشاگرنماها، به طور موقت قطع شد، گفت: سه هفته پایانی لیگ پیش روی ماست و همه باید متوجه مسئولیت های خود باشند.
وی با بیان اینكه تا ساعت 12 و 30 شب قبل از بازی در حال هماهنگی با معاون سیاسی و امنیتی استان خوزستان و سایر مسئولین این استان برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه غدیر به جای تختی بوده است، گفت: خواهش ما این بود كه این دیدار در ورزشگاه غدیر برگزار شود.
وی با بیان اینكه نیروی انتظامی تحت امر شورای تامین استان است و نه سازمان لیگ، تصریح كرد: آقای حسنی خو مدیركل حراست وزارت ورزش و جوانان نامه ای ارسال كرده بود و خواستار برگزاری این دیدار در ورزشگاه غدیر شده بود.
تاج تاكید كرد كه براساس آیین نامه، سازمان لیگ مكلف به اجرای تصمیم شورای تامین استان در برگزاری دیدارهای فوتبال است.
دیدار جنجالی تیم های پرسپولیس و استقلال اهواز روز جمعه در چارچوب هفته ببیست و هفتم در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و سرخ پوشان با 2 گل جری بنگستون پیروز این دیدار شدند.

** نامه ای از حراست وزارت ورزش و سازمان لیگ دریافت نكردم
اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز نیز كه دیگر مهمان تلفنی این برنامه بود، ضمن عذرخواهی از تمام مردم و آسیب دیدگان حادثه ورزشگاه تختی، گفت: در شورای تامین استان، دوستان مُصر بودند كه این مسابقه در ورزشگاه تختی برگزار شود و قوانین اجازه می داد كه ورزشگاه را انتخاب كنند.
وی با بیان اینكه تمامی دیدارهای قبلی استقلال اهواز در ورزشگاه تختی برگزار شده بود، تصریح كرد: اینكه گفته می شود نامه هایی از حراست ورزش و سازمان لیگ برای شورای تامین ارسال شده است، باید بگویم كه من نامه ای را ندیده ام.
فرماندار اهواز با انتقاد از فروش بیش از ظرفیت بلیت به تماشاگران برای ورود به ورزشگاه گفت: اگر در این ورزشگاه بلیت به اندازه كافی فروش رفته بود، این اتفاق رخ نمی داد یا ابعادش كمتر می شد.
ارزانی بیرگانی خاطرنشان كرد كه سنگ های پرتاب شده به داخل زمین و به سمت بازیكنان از ورزشگاه كنده شده بود و شورای تامین درباره برگزاری دیدارهای فوتبال تصمیم گیری نمی كند.
وی از همكاری خوب محمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس تشكر كرد و كمبود نیروی انتظامی را در ورزشگاه تختی اهواز رد كرد.

** تنها باید 10 درصد ورزشگاه به تماشاگران پرسپولیس اختصاص می یافت
سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال اهواز درباره جنجال های به وجود آمده در دیدار تیمش برابر سرخ پوشان پایتخت در روز جمعه گفت: تیم ما نیز در زمان ورود به ورزشگاه دچار مشكلات مشابه پرسپولیس بود.
وی تاكید كرد كه براساس قانون، باید تنها 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران تیم مهمان (پرسپولیس) اختصاص می یافت كه این موضوع در این دیدار رعایت نشده بود.
بختیاری زاده مدعی شد كه سنگ خوردن بازیكنان و تماشاگران اهوازی در این برنامه به تصویر كشیده نشده و این هواداران پرسپولیس بوده اند كه به سمت بازیكنان استقلال اهواز و حتی پرسپولیس سنگ پرتاب كرده اند.
علی طرفی مسئول حراست اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان هم اظهار داشت كه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، ساعت 23 و 45 دقیقه شب قبل از بازی پرسپولیس و استقلال اهواز به طور تلفنی از وی خواسته است تا هرآنچه شورای تامین استان تصویب كرد، اجرا كند.
وی افزود كه شورای تامین استان خوزستان ساعت 12 و 30 دقیقه از وی خواسته است تا این دیدار در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود و وی نیز این تصمیم را اجرایی كرده است.
ورزشی**9129** 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حواشی دیدار پرسپولیس - استقلال اهواز