سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار نسبت به خرید گوشت‌های ارزان از برخی قصابی‌ها


هشدار نسبت به خرید گوشت‌های ارزان از برخی قصابی‌هاایسنا/ در بعضی از خیابان ها و محله های مختلف با مغازه‌هایی روبرو می‌شویم که به صورت موقت با نصب بنری اقدام به عرضه گوشت با قیمت پایین‌تر از نرخ بازار می‌کنند که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، این واحدها غیرقانونی بوده و بعضا گوشت بی‌کیفیت عرضه می‌کنند که مردم نباید از آن ها خرید کنند.

علی اصغر ملکی اظهار کرد: در برخی ایام سال به دلیل وفور دام شاهد فعالیت عده ای فرصت طلب هستیم که با اجاره موقت مغازه ای اقدام به عرضه گوشت با قیمت پایین تر از نرخ بازار می‌کنند و با توجه به اینکه این واحدها غیرقانونی هستند و مجوزی ندارند بعضا اقدام به عرضه گوشت بی کیفیت می‌کنند.

وی به مردم هشدار داد که از این مراکز به هیچ وجه گوشت نخرند، چون از سلامت گوشت ها نمی‌توان اطمینان حاصل کرد و این واحدها بعد از مدتی بساط خود را جمع می کنند و امکان پیگیری آن ها نیز وجود ندارد.

ملکی درباره نحوه برخورد با این متخلفان توضیح داد: با توجه به اینکه این پروسه زمان‌بر است نمی توان برخورد قانونی با آن ها کرد، چون تا مراحل قانونی را سپری کنیم آن ها از محل مورد نظر می‌روند.

کاهش قیمت گوشت گوسفندی از هفته گذشته
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی همچنین با بیان اینکه از هفته گذشته قیمت گوشت حدود هزار تومان کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر فصل به دنیا آمده بره‌هاست و به دلیل وفوری که در بازار شاهدیم قیمت ها کاهش یافته است. قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه عرضه به مغازه دار 27 تا 28 هزار تومان و تحویل به مصرف کننده 31 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه حدود 800 قصابی مجوز دار در تهران داریم، اظهار کرد: در سال جاری یکی از برنامه های مهم ما ساماندهی واحدهای بدون مجوز است و برخی از واحدهای فعال نیز در شرف دریافت پروانه هستند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
چرخ گوشت قصابی