ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ساخت تندیس بانوی تاریخ‎ساز ایرانی


ایسنا/ استاندار کرمان با اشاره به اینکه در بضاعت استان از «زهرا نعمتی» حمایت خواهیم کرد، گفت: در موزه شهر کرمان که دی ماه سال جاری افتتاح خواهد شد، از تندیس خانم نعمتی رونمایی خواهیم کرد و در کنار تندیس «عطا احمدی» و دیگر چهره‌های استان به یادگار خواهد ماند تا همه کسانی که از این موزه بازدید می‌کنند، این شخصیت‌ها را بشناسند.
"علیرضا رزم حسینی" پیش از ظهر امروز 9 آذرماه در مراسم تجلیل از «زهرا نعمتی» بانوی ورزشکار کرمانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در استان کرمان فرزندان با استعدادی وجود دارد که می‌توانند در صحنه‌های ملی و جهانی افتخارآفرینی کنند و نه تنها در ورزش، بلکه در عرصه‌های علمی و ... نیز استان کرمان چنین فرزندانی دارد که اگر شناسایی و به خوبی پرورش داده شوند، افتخارآفرینی‌های بسیاری برای کشور و استان خواهند کرد.
وی افزود: خانم «زهرا نعمتی» افتخار بزرگی کسب کرده است که با اراده آهنین در حوزه بانوان تلاش کرده و توانست بگوید می‌توان در عرصه ورزش در صحنه‌های جهانی حتی با پوشش اسلامی مدال آور و افتخاری برای کشورهای اسلامی باشند.
رزم حسینی تصریح کرد: مبارزه دیگر ایشان مبارزه با آسیب جسمانی است و به همه افراد سالم ثابت کرد که می‌شود با وجود آسیب به صحنه ورزش آمده و افتخار کسب کرد و ایشان با کسب سهمیه المپیک در این زمینه استثناء است.
وی با اشاره به اینکه در بضاعت استان از ایشان حمایت خواهیم کرد، بیان کرد: در موزه شهر کرمان که دی ماه سال جاری افتتاح خواهد شد، از تندیس «زهرا نعمتی» رونمایی خواهیم کرد تا در کنار عطا احمدی و دیگر چهره‌های استان به یادگار باقی بمانند تا همه کسانی که از این موزه بازدید می‌کنند این شخصیت‌ها را بشناسند.
استاندار کرمان همچنین از شورای شهر کرمان خواست که میدان یا خیابان مناسبی به نام «زهرا نعمتی» نامگذاری شود.
عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سند ورزش استان که در حال اجراست، عدالت ورزشی را در سراسر استان دیده‌ایم و برای حمایت از خانم نعمتی در بحث مسکن و ... تلاش می کنیم و کاری که بتوانیم انجام می دهیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای تندیس به بانوی کارآفرین