علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بازی ضعیفی مقابل پیکان انجام دادیم/ لزوم تقویت شهرداری اردبیل


به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده عصر سه شنبه در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم شهرداری اردبیل و پیکان تهران اضافه کرد: تیم شهرداری اردبیل به دلیل ترس از باخت و کسب نکردن امتیاز بازی همیشگی خود را برابر پیکان انجام نداد.

وی با بیان اینکه در بازی های گذشته هر وقت نتیجه را از دست داده ایم باخت را قبول نکرده و به روند خوب خودمان تاکید داشته ایم، تصریح کرد: اما در بازی امروز تنها ۲۰ دقیقه اول دو نیمه خوب بودیم و بازی را در اختیار داشتیم و در سایر لحظات یا بازی متعادل دنبال می شد و یا در اختیار تیم پیکان بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه بازیکنان این تیم پس از گل عقب کشیدند و همین امر عاملی برای گلزنی تیم پیکان بود، یادآور شد: ترس از باخت باعث شد که خوب بازی نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه این بازی و نتیجه نه هواداران و نه ما را راضی کرد، متذکر شد: قصد ما این است که تغییراتی در شکل بازی خودمان ایجاد کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

احمدزاده با بیان اینکه از زمان قبول مسئولیت این تیم شروع خوبی در لیگ داشتیم و دو برد و یک تساوی را کسب کردیم، یادآور شد: پس از آن با بدشانسی روبرو شدیم که باعث افت روحی شد، چنانچه برخلاف برخی اعتقاد دارم از لحاظ روحی و روانی در دقایق آخر این بازی کم آوردیم و نه شرایط جسمانی.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا تحولی در تیم ایجاد خواهد شد یا نه تاکید کرد که این تحول در فاصله کوتاه نمی تواند انجام شود، بی شک نیم فصل فرصت خوبی خواهد بود تا با اضافه کردن بازیکنان مورد نیاز شرایط خود را بهتر کنیم.

استفاده از بازیکنان در پست های غیرتخصصی

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به استفاده از بازیکنان در پست های غیرتخصصی بیان داشت: در هشت هفته اخیر از نفر غیرتخصصی در مرکز دفاع استفاده کرده ایم بنابراین باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون از کمبودها و نقص های تیم گله ای نکرده ام، عنوان کرد: ولی به علت اینکه یک سری مشکلات در برخی پست ها داشته ایم و مجبور بوده ایم که از نفرات غیرتخصصی استفاده کنیم از آن ضربه می خوریم.

احمدزاده اضافه کرد: قصد شکوه و شکایت ندارم ولی شرایط کج دار و مریزی داریم، با این حال تلاش می کنیم تا با کمک مسئولان باشگاه کارهای اساسی انجام و برای جذب بازیکنان مورد نظر اقدام کنیم تا به نتایج خوب برسیم.

وی با بیان اینکه برای نیم فصل در پست های مختلف از جمله دفاع وسط و هافبک بازیکنانی را مد نظر داریم، متذکر شد: تا الان به دلیل خالی نبودن لیست نفرات نتوانسته ایم حتی یک نفر را به تیم اضافه کنیم.

از داوری ضربه می خوریم

سرمربی تیم شهرداری در خصوص داوری این دیدار به نکاتی اشاره کرد و افزود: من تاکنون خویشتن داری کردم تا در مورد داوری صحبتی نکنم، چراکه دوست داشتم با این کار به داوران کمک کنم اما هر روز بیشتر از گذشته از داوری ضربه می خوریم و هرچقدر نمی گویم بیشتر ضرر می کنیم.

وی با بیان اینکه از داوران تمنا دارم احیانا مسائل بیرون از زمین را به داخل زمین منتقل نکنند، تصریح کرد: امروز و در بازی برابر پیکان این اتفاق افتاد و داور از اینکه پرواز آن تاخیر داشت و صبح ساعت چهار رسید، از اینکه زمین با تاخیر آماده شد، از اینکه تیم پیکان تخلف کرد و پس از گرم کردن به رختکن برگشت در حالی که تیم داوری گفته بود بلافاصله بازی آغاز شود، از ما و از من شاکی بود و در ابتدای بازی این شکایت خود را به من نشان داد.

احمدزاده با بیان اینکه در ابتدای بازی به داور گفتم که این مسائل به داخل زمین کشیده نشود و علیه ما نباشد، بیان داشت: داور گفت که این اتفاق نمی افتد که امیدوارم حرف ایشان درست باشد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی شهرداری اردبیل و پارسه