ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آغاز تحقیقات حراست فدراسیون در خصوص پرونده سرمربی،بازیکن و لیدر تیم لیگ برتری


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر خبری مبنی براینکه سرمربی و کاپیتان یک تیم لیگ برتری اقدام به خرید خدمت سربازی و پرداخت رشوه به یکی از لیدرهای آن باشگاه در رسانه‌های مختلف مطرح شد.

محمدحسن حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این باره گفت: ما این مطلب را شنیده‌ایم و بررسی‌ها را آغاز کردیم. اتفاقا لیدر مدنظر را فراخواندیم و با او صحبت کردیم ولی در این بین دو مدل اتفاق افتاده است. تعدادی می‌گویند این اتفاق افتاده و تعداد دیگری می‌گویند چنین بحثی نیست و تنها یک تسویه حساب شخصی محسوب می‌شود.

وی افزود: شخص مورد نظر صحبت‌های خود را با ما مطرح کرد ولی با مربی و بازیکن تیم هنوز صحبتی انجام نداده‌ایم. ما باید در ابتدا به نتیجه برسیم و سپس با افرادی که مدنظرمان هستند صحبت کنیم.

حمیسی در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: شخصی که به عنوان لیدر فعالیت می‌کند در صحبت‌های اولیه‌اش اعلام کرده خودرویی که خریده به صورت اقساطی و با وام بوده است و پول آن از منبع دیگری تامین شده است ولی قرار است او اسناد و مدارک خود را جمع کند و پس از جمع‌بندی‌های لازم در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

وی با اشاره به سمیناری که قرار است در تهران برگزار شود، گفت: فردا دوشنبه قرار است سمیناری با حضور افسران مد نظر برگزار شود که به نظرم اتفاق بزرگی محسوب می‌شود چون برای اولین بار است چنین نشستی با حضور مدیر امنیتی یوفا در اینجا تشکیل می‌شود. همچنین نمایندگان 46 کشور در اینجا حاضر خواهند شد و شاهین رحمانی نیز به عنوان مدیر امنیتی AFC در ایران حضور پیدا می‌کند.قرار است با ارائه یک پکیج به ما این نشست برگزار شود و ما نیز به زودی خروجی این نشست را در آئین نامه‌ها اعمال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
مصاحبه سرمربی نوریلسکی نیکل در خصوص تیم ملی و نظری