سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دختر تایلندی، در محمودآباد مسلمان شد


«پرانی وانسیلا» دختر 30 ساله تایلندی پس از ازدواج با جوان محمودآبادی به دین اسلام تشرف یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از «خبرآنلاین»، عصر روز گذشته یک بانوی تایلندی به اتفاق همسر ایرانی خود که اهل محمودآباد بود، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان محمودآباد به دین مبین اسلام روی آورد.

وی که اخیراً با همسر خود آشنا شده و پس از عقد به ایران آمده بود، به هیچ دین و آئینی گرایش نداشته و بودایی بوده و از اینکه به ایران آمده و به دین اسلام مشرف شده ابراز رضایت و خوشحالی کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدداوود موسوی، امام جمعه شهرستان محمودآباد، طی سخنانی در این آئین گفت: با توجه به موج اسلام‌ستیزی و جریان فکری مسموم داعش اما هنوز دین اسلام همچنان به عنوان والاترین ارزش انسانی برای نجات جوامع بشری مطرح می‌شود.

امام جمعه محمودآباد، ویژگی‌های اخلاقی جوانان ایرانی را عامل جذب سایر افراد از اقصی نقاط جهان دانست و گفت: این هنر جوانان ایرانی است که با ادب و متانت و نوعدوستی و اخلاقیات متأثر از معصومین، دل‌های زیادی را جذب می‌کنند.

موسوی در تشریح خاطرات دینی خود، با بیان اینکه "من یک آلمانی را مسلمان کردم"، افزود: از او عامل تشرفش به دین مبین اسلام را پرسیدم که او حس نوعدوستی ایرانیان و اصالت خانواده نزد آنان را باعث جذب خود عنوان کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دختر تازه مسلمان اروپایی و چگونگی مسلمان شدنش