حمایت بانک سامان از سمینار «گداخت اندیشه»


سمینار بررسی بیانیه و نمایشگاه‌های هنری «گداخت اندیشه» هفدهم آذرماه در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، آفرین نیساری، مدیر نگارستان «آن» درباره این سمینار و نمایشگاه‌ها گفت: بیژن بصیری هنرمند ایرانی مقیم ایتالیا پس از چهار دهه، در اوایل امسال آثار هنری خود را در کشورمان به نمایش گذاشت که با توجه به شباهت‌ها و قرابت‌های بسیار آثار به تفکر شرقی، مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیر نگارستان آن تصریح‌کرد: پس از برگزاری دو نمایشگاه «گداخت اندیشه» با عنوان نمایشگاه مطلق و نمایشگاه نور در خرداد تا شهریور 1394 در موزه هنرهای معاصر تهران و نگارستان «آن»، سمینار نقد و بررسی این بیانیه و آثار هنری برگزار می‌شود.

نیساری افزود: این سمینار با حضور بیژن بصیری مبدع بیانیه «گداخت اندیشه» و برونو کورا پژوهشگر و منتقد هنر و جمعی از اندیشمندان و هنرمندان کشورمان، سمینار با حمایت بانک سامان هفدهم آذرماه در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مدیر نگارستان آن خاطرنشان کرد: در این سمینار، این بیانیه و آثار هنری مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد تا هنرمندان کشورمان بتوانند آشنایی بیشتری بیابند.

بیانیه «گداخت اندیشه» توسط بیژن بصیری در حوزه زیبایی‌شناسی و هنر مطرح شده و تا امروز ٥٥ بند و اصل دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بانک سامان - با شما هستیم (3)