فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«حمید جبلی» داور مسابقه عکس جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد


94/09/14 - 10:14

شماره: 13940914000217

نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/YFCWF3کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

یک تغییر در گروه داوران مسابقه عکس

«حمید جبلی» داور مسابقه عکس جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

حمید جبلی به گروه ارزیابی و انتخاب مسابقه عکس تئاتر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیوست.

خبرگزاری فارس: «حمید جبلی» داور مسابقه عکس جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا معطریان مدیر بخش مسابقه عکس تئاتر جشنواره سی و چهارم با اعلام این خبر گفت: سفر به کشور هلند برای شرکت در یک نمایشگاه عکس و عدم امکان حضور در نشست گروه ارزیابی و انتخاب مسابقه عکس تئاتر جشنواره امسال از سوی عباس کوثری، یکی از اعضای این گروه سبب شد تا ایشان بر خلاف میل باطنی از حضوردر تیم ارزیابی و انتخاب آثار جشنواره امسال عذرخواهی کند و از همین رو با هماهنگی دبیر جشنواره، حمید جبلی هنرمند عکاس، بازیگر، دوبلورف نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما و تلویزیون به گروه ارزیابی و انتخاب مسابقه عکس تئاتر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیوست.
بر اساس این گزارش و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده آثار برگزیده نمایشگاه عکس جشنواره سی و چهارم در هفته جاری اعلام و نمایشگاه آثار منتخب نیز از روز اول بهمن ماه هم زمان با آغاز سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار وحدت تهران و احتمالا چند سالن منتخب دیگر برگزار می‌شود.

محمود کلاری و سیف اله صمدیان اعضای دیگر گروه انتخاب و ارزیابی مسابقه عکس تئاتر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YFCWF3


ویدیو مرتبط :
جشنواره بین المللی تئاتر فجر