فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



توضیح سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم درباره اکران آثار در گروه آزاد


به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا فرجی اظهار کرد:در گروه آزاد و در شش ماه اول سال هیچ فیلمی اکران نمی شود و در شش ماه دوم سال بر اساس آیین نامه و با درخواست توزیع کننده و تایید کارگردان و تهیه کننده فیلم متقاضی، شاهد نمایش آثار در گروه آزاد هستیم.

وی یادآور شد: در نیمه دوم امسال آثاری از جمله انیمیشن شاهزاده روم و چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در گروه آزاد اکران شدند که اتفاقا این آثار معادلات و نگاه مرسوم درباره گروه آزاد مبنی بر اینکه فیلم های نمایش داده شده در این گروه مخاطب ندارد برهم زد و استقبال از این دو فیلم قابل توجه است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم تصریح کرد:برخی توزیع کنندگان و تهیه کنندگان اظهاراتی را مبنی بر فیلمسوزی مطرح می کنند در حالی که شورای صنفی نمایش فیلم بر اساس آیین نامه تصمیم گیری و عمل می کند.

فرجی درباره عدم اکران فیلم حکایت عاشقی در هفته جاری و اظهارنظرها در این باره گفت: تعدد فیلم در پردیس ها زیاد بود و شورا تصمیم گرفت حکایت عاشقی را فعلا اکران نکند تا هفته آینده در این باره تصمیم گیری شود.

وی یادآور شد: سه اثر دیگری که از هفته جاری اکران شدند در سرگروه های سینمایی به نمایش عمومی رسیده و ملاک و معیار برای ادامه نمایش این فیلم ها کف فروش است و اکران این فیلم ها ربطی به گروه آزاد ندارد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
گل گرفتن درب شورای صنفی نمایش توسط بازیگر سینما