سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر در درگیری‌های کرانه باختری


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از القدس العربی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که عصر امروز یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در چهار راه شهرک "حلحول" در نزدیکی شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که کادرهای امدادی آن بعد از دریافت خبر تیراندازی به این جوان، خود را به چهار راه شهرک حلحول رساندند، اما نظامیان رژیم صهیونیستی مانع ورود کادرهای پزشکی به محل وقوع تیراندازی و مداوای این مجروح شدند.

از سوی دیگر 8 فلسطینی در پی درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند و دهها نفر دیگر نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی پرتاب شده از سوی نظامیان صهیونیست دچار خفگی شدند.

کمیته‌‌های مقاومت ملی فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اسرائیل امروز تظاهرات هفتگی شهروندان فلسطنیی علیه شهرک سازی و ساخت دیوار تبعیض نژادی در شهرکهای "النبی صالح"، "بلعین" و"نعلین" در غرب شهر رام الله، "کفرقدوم"در غرب نابلس، و "المعصره" در غرب بیت لحم را متفرق کرد.

در این بیانیه آمده است که دو تن از تظاهرات کنندکان در کفر قدوم از ناحیه ران هدف گلوله جنگی نظامیان صهیونیست قرار گرفتند و نفر سوم در بلعین هدف گلوله مشقی گرفت و دهها نفر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها نیز بر اثر استنشاق گازهای اشک آو دچار خفگی شدند.

از سوی دیگر خبرنگار آناتولی از درگیری های دیگری در ورودی شهر بیت لحم شمالی در جنوب کرانه باختری خبر داد که در این درگیری ها نیز یک شهروند فلسطینی از ناحیه پا هدف گلوله جنگی قرار گرفت و دهها نفر هم دچار خفگی شدند.

همچنین درگیری های دیگری نیز در شهرک "قباطیه" در جنوب شهر "جنین" در شمال کرانه باختری که نظامیان رژیم اسرائیل برای دومین روز متوالی آن را محاصره کرده اند در گرفت.در پی این درگیری ها چهار شهروند فلسطینی به ضرب گلوله جنگی زخمی و برای مداوا به بیمارستان دولتی جنین منتقل شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از پنجشنبه گذشته بعد از انجام یک عملیات استشهادی به دست جوانان شهرک قباطیه، این شهرک را به محاصره خود در آورده است. در پی این عملیات استشهادی که در مرکز قدس اشغالی صورت گرفت یک شهرک نشین کشته و یک نفر هم زخمی شدند. سه جوان مجری این عملیات نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

انتفاضه قدس علیه جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان این رژیم از اول اکتبر سال 2015 میلادی با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

از آن زمان تاکنون بیش از 170 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری