فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعلام نامزدهای سودای سیمرغ سینماها را شلوغ تر کرد/ 2 سانس فوق العاده برای «بادیگارد»


به گزارش خبرنگارسینمایی خبرگزاری فارس، در نهمین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزدهای سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اعلام شد که با واکنش هایی نیز مواجه شد اما اعلام این نامزدها تاثیراتش را بر سینماها گذاشت و سالن های سینما از شب گذشته شلوغ تر بود. سینما آزادی صف های انتظار را در مقابل سینما به طبقه -1  انتقال داد تا مردم در سرمای اخیر تهران دچار آسیب نشوند. 

شب گذشته سینما صحرا برای فیلم سینمایی «بادیگارد» یکی از شب های شلوغ خود را پشت سر گذاشت این سینما که در اختیار تهیه کنندگان بود با ظرفیت 1000 صندلی بیش از 1400 نفر را در خود جای داد و علاقمندان به سینمای حاتمی کیا به دیدن فیلم نشستند. 

مخاطبان سینما سروش هم از  فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» اقبال زیادی کردند و مخاطبین روی زمین نشستند. 

سینما جوان نیز با نمایش «اژدها وارد می شود» توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و نزدیک به 100 نفر روی زمین فیلم را دنبال کردند. سینما آزادی نیز برای فیلم های «بادیگارد» ، «اژدها وارد می شود»، «عادت نمی کنیم» و «برادرم خسرو» سانس فوق العاده در نظر گرفت. همچنین پردیس کیان برای فیلم «بارکد» نمایش فوق العاده داشت و کوروش نیز برای فیلم های «لانتوری» و «ابدو یک روز » و «بارکد» نمایش فوق العاده در نظر گرفت. 

انتهای پیام/

http://fna.ir/TCLOT0


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ابوالحسن داوودی درباره نامزدهای سودای سیمرغ