سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله دو قلاده خرس به پیرمرد 70 ساله لردگانی


مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان لردگان روز چهارشنبه گفت:پیرمرد 70 ساله ای كه برای چیدن گیاهان به كوه ریگ رفته بود، مورد حمله دو قلاده خرس قرار گرفت و از ناحیه سر و دست زخمی شد.
یوسف صفایی در گفت وگو با ایرنا افزود: این پیرمرد از اهالی روستای الله مراد ریگ از توابع بخش مركزی لردگان است به دلیل تاخیر در برگشت این پیرمرد ،فرزندان وی به دنبال او به كوه ریگ رفتند كه سرانجام پدر خود را در وضعیت بیهوشی پیدا می كنند.
وی تصریح كرد: فرزندان پیرمرد، پدرشان به بیمارستان شهدای لردگان منتقل كردند و پیرمرد زخمی پس از 24 ساعت هوشیاری خود را به دست آورده است .
مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان لردگان خاطرنشان كرد: مسئولان بیمارستان شهدای لردگان وضعیت بیمار را رضایت بخش اعلام كرده اند.
به گزارش ایرنا، مركز شهرستان لردگان در 160 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7363/2097 / 1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رقص یک پیرمرد 70 ساله!!