بازیگر «شهرزاد» از حضور در فیلم سینمایی «آه، ای عبدالحلیم» می‌گوید


بازیگر «شهرزاد» از حضور در فیلم سینمایی «آه، ای عبدالحلیم» می‌گوید

باشگاه خبرنگاران/ «آه، ای عبدالحلیم» تازه‌ترین اثر سینمایی احسان عبدی‌پور است که در آن از بازیگران مطرح و بومی استفاده شده است.
مصطفی زمانی در خصوص علت همکاری با فیلم سینمایی «آه، ای عبدالحلیم» گفت: «آه، ای عبدالحلیم» مانند هر کار خوب دیگری از فیلمنامه‌ای قوی برخوردار بود که ساختار سینمایی را در نگارش آن رعایت کرده‌ بودند و از طرفی خود احسان عبدی‌پور و نقش خوبی که برای من در نظر گرفتند، مزید بر علت شد تا با این فیلم سینمایی همکاری کنم.
وی در مورد تجربه بازی در جنوب ایران بیان کرد: هوای جنوب ایران و منطقه‌ای که در آن فیلمبرداری داشتیم، بهاری و بسیار مطبوع بود و یکی از بهترین مکان‌هایی بود که تا به امروز سفر کرده بودم.
زمانی همچنین گفت: مردمان بوشهر بسیار خون‌گرم و دوست داشتنی بودند و با کمترین امکانات، بیشترین لذت را از زندگی می‌برند و اگر کمک آن‌ها نبود کار برای من سخت می‌شد و بخشی از موفقیتم در جهت حضور و بازی در «آه، ای عبدالحلیم» را مدیون آن‌ها هستم.
بازیگر «شهرزاد» درباره کیفیت کار احسان عبدی‌پور اظهار داشت: سطح سواد سینمایی و کار بلدی عبدی‌پور بسیار بیشتر از آن چیزی است که از دور به آن نگاه می‌کنیم. زمانی که با او کار می‌کنید، متوجه می‌شوید توانایی وی آنقدر بالا ست که بازیگری کامل و سخت‌گیر می‌تواند خودش را به او بسپارد.
زمانی در خصوص همبازی شدن با بازیگران بومی فیلم و کیفیت کار آن‌ها تصریح کرد: بازی‌های بازیگران فیلم بسیار طبیعی و در اصل شخصیت‌های خودشان را بازی می‌کردند. البته با چهارچوب و قواعد سینمایی به خوبی آشنایی داشتند و همبازی شدن با آنها به نحوی بود که ما باید سعی می‌کردیم، خودمان را به آن‌ها نزدیک کنیم.
این بازیگر درباره یادگیری لهجه جنوبی بیان کرد: چند علت باعث شد، به لهجه جنوبی برسم و در فیلم پیاده کنم. اول خود عبدی‌پور، چون جنوبی است. دوم اینکه برخی از رفقای صمیمی من آبادانی هستند و از آن‌ها کمک گرفتم و این لهجه برای من ناآشنا نبود و سوم اینکه سعی کردم، از زمان ورود به بوشهر تا زمانی که از آنجا خارج شدم از جزئی‌ترین تا کلی‌ترین کار‌ها را با گویش بوشهری انجام دادم و خود را جزئی از آن‌ها دانستم.
مصطفی زمانی در بخش پایانی صحبت‌های خود از تجربه همکاری با مهتاب کرامتی به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «آه، ای عبدالحلیم» خاطرنشان کرد: به طور معمول سر هر صحنه‌ای که می‌روید، کمتر شاهد حضور تهیه‌کننده هستید. خانم کرامتی نیز دقیقاً قواعد و چارچوب یک تهیه‌کننده خوب را می‌دانست و کار‌هایی که به وی مربوط می‌شد، انجام می‌داد و کمتر او را می‌دیدیم، در بازیگری نیز دخالتی نداشتند و ما با توجه به فیلمنامه و نظر‌های کارگردان و داشته‌های خودمان نقش‌آفرینی کردیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گفتگوی فیلم نت با محمود پاک نیت بازیگر سریال شهرزاد