سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زائران اربعین رومینگ خودکار را غیرفعال کنند


به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، علیرضا ملکی جهان با اشاره به این موضوع گفت: زیرساخت‌های ارتباطی از نظر تامین پهنای باند و کیفیت سرویس ارتباطات سیار در مرزهای شلمچه و چذابه به صورت مطلوب فراهم  شده و در حال سرویس‌دهی مناسب به زائران اربعین حسینی است.

وی افزود: امسال کیفیت ارتباطات نسبت به سال گذشته ارتقاء پیدا کرده است. افزایش پهنای باند از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت و افزایش قابل توجه نصب سایت‌های BTS توسط اپراتورهای فعال کشور، موجب بهبود وضعیت ترافیک ارتباطی شده است.

او اظهار کرد: سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عراق و مذاکره با وزیر ارتباطات عراق، ارتقاء کیفیت سرویس ارتباطی بین ایران و عراق را فراهم خواهد کرد.

ملکی جهان درباره رومینگ و جلوگیری از افزایش هزینه‌های غیر ضروری مکالمات خارجه در نقاط مرزی و داخل عراق گفت: مشترکان می‌توانند تنظیم گوشی خود را از حالت رومینگ خودکار خارج و آن را غیر فعال  کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آموزش غیرفعال کردن اجرای خودکار برنامه ها در ویندوز