ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم جوانان پارس مهر شیراز نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی بانوان كشور شد


سرمربی تیم پارس مهر جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این مسابقات كه امروز در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار شد،تیم پارس مهر با كسب چهار نشان طلا، 11 نقره و سه برنز به مقام دوم دست یافت.
مِژگان سبزی افزود: ‌سلوا صفاییان در 100 متر مانع ضمن شكستن ركورد این ماده نشان طلا گرفت و این دونده در 100 متر هم به نشان نقره دست یافت، در 400 متر، زهرا بهمنی علاوه بر شكستن ركورد این ماده، مدال طلا را از آن خود كرد.
وی ادامه داد:‌ در 400 متر مانع عاطفه كرانی نشان طلا را برگردن آویخت و ملیكا علیزاده هم به مدال برنز رسید و در پرتاب دیسك، فاطمه ایزدی از شهرستان داراب نشان نقره را از آن خود كرد.
وی اضافه كرد:‌ در ماده 200 متر زهرا بهمنی مدال نقره كسب كرد ، در پرتاب چكش نیز فاطمه قدمی عنوان سوم را بدست آورد و در هفت گانه هم مریم زارع نایب قهرمان شد.
سبزی بیان كرد :‌در ماده چهار در 100 متر نیز تیم پارس مهر با تركیب سلوا صفاییان، زهرا بهمنی، عاطفه كرانی و ملیكا علیزاده به مقام دوم دست یافت و در چهار در 400 متر هم فارسی ها با تركیب فاطمه دعوت الحق، مریم زارع ، مریم خرد و زهرا ارشاد نایب قهرمان شدند.
سرپرستی تیم فارس را زهرا خوش نشین به عهده داشت .
در پایان این رقابت ها در نتیجه تیمی، خراسان رضوی با 82 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، پارس مهر شیراز با 78 امتیاز نایب قهرمان شد و گلستان هم با 30 امتیاز بر سكوی سوم كشور ایستاد.
7368/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتسال ایران نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ شد