علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



انفجار مجتمع مسکونی در جنوب تهران/ حادثه تلفات جانی نداشت


سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۸:۱۳ صبح امروز انفجار شدید در یک منزل واقع در خیابان بهمنیار، خیابان گودرزی، به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش شانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان ۴ طبقه که در هر طبقه یک واحد ۷۰ متری وجود داشت در طبقه چهارم انفجار شدیدی رخ داده  و موجب شکسته شدن تمامی شیشه‌های در و پنجره شده بود و دیواره‌ها نیز تخریب شدند.

ملکی افزود: در اثر این حادثه یک  مرد ۲۵ ساله توسط عوامل آتش‌نشانی خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد و در اثر این انفجار هیچ آتش‌سوزی اتفاق نیفتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره علت این حادثه گفت: نشت گاز و ایجاد جرقه ناگهانی موجب این حادثه شده بود و در ساعت ۱۰:۱۵ عملیات این حادثه به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
انفجار بمب در کوهساموی تایلند تلفات جانی نداشت