کاشانی: بازیکن بی‌اخلاق نمی‌خواهیم/ درباره "سوشا" تصمیم می‌گیریم


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به بازداشت دروازه‌بان این باشگاه از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه تاکید کرد که هیات مدیره درباره آینده همکاری او با پرسپولیس تصمیم خواهد گرفت.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا در این باره ادامه داد: امیدوارم که این موضوع یک سوء تفاهم بوده باشد و به زودی حل شود. باشگاه نیز پیگیر این ماجراست.

وی افزود: ان‌شاءالله قوه قضاییه نیز با درایت و سعه صدری که دارد به گونه‌ای به این موضوع ورود خواهد کرد که اثرات منفی آن در جامعه به حداقل برسد.

کاشانی ادامه داد: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس فردا (دوشنبه) نشستی را در این باره برگزار خواهد کرد و حتما هم در مورد پرونده سوشا مکانی صحبت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اتفاقات رخ داده احتمال فروش سوشا مکانی چقدر جدی خواهد بود، گفت: به هر حال اتفاق ناخوشایندی رخ داده است. تیم پرسپولیس در حال حاضر تیم بسیار خوبی است و روز به روز نیز بهتر می‌شود و یکی از نقاط ضعف این تیم نیز دروازه‌بان آن بوده است، اگر بخواهیم در بازی‌های بزرگتر بین‌المللی حضور موفق‌تر داشته باشیم حتما نیاز به یک دروازه‌بان خوب و ایده‌آل نیاز داریم.

وی افزود: تیم‌های بزرگ، بازیکنان بزرگ می‌خواهند، خصوصا بازیکنانی که به لحاظ اخلاقی دارای رفتارهای بزرگ و ارزشی باشند. معتقدم که بازیکنانی که وارد پرسپولیس می‌شوند باید خیلی از مسائل را مدنظر قرار دهند، خصوصا اخلاق را. پرسپولیس نیز بازیکن بی‌اخلاق نمی‌خواهد.

ریس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس الگوهای نسل جوان جامعه ما هستند و نباید با رفتارهای نامناسب الگوسازی‌های نامناسبی را در جامعه رواج دهند. این بازیکنان الگوای اخلاقی جوانان هستند و این نکته‌ای است که باشگاه پرسپولیس نیز به آن اهمیت می‌دهد.

کاشانی در پاسخ به اینکه احتمالا هیات مدیره چه تصمیمی در مورد سوشا مکانی خواهد گرفت؟ گفت: به هر حال پس از بحث و بررسی در این مورد هیات مدیره تصمیم‌گیری خواهد کرد. معتقدیم که اخلاق باید از پارامترهای رفتاری اولیه بازیکنان پرسپولیس باشد. به هر حال امکان وقوع هر اتفاقی درباره "مکانی" وجود دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟