سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیین گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه و ارتش در بهشت زهرا(س) برگزارمی شود


به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام که در راه به تصویر کشیدن رشادت های دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران خود خبرساز شده و سبک بار جواز پرواز به ملکوت اعلی را دریافت کردند تا مصداق مهاجر الی الله باشند؛ از عموم ملت مسلمان و قدرشناس ایران اسلامی دعوت به عمل می آورد در این مراسم باشکوه حضور یافته و یاد و خاطره فرزندان ملکوتی خود در رسانه های جمعی و ارتش سرافراز میهن اسلامی را گرامی بدارند.
این مراسم از ساعت 30/13 تا 30/16 دقیقه درمقبره الشهدای اصحاب رسانه واقع در قطعه 50 بهشت زهرا برگزار می شود.
همچنین طبق سنوات گذشته دراین آیین خانواده شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران و اقشار مختلف مردم مزار شهدا رسانه را غبار روبی، عطرافشانی، گلباران و سپس زیارت عاشورا قرائت خواهد شد.
سانحه سقوط هواپیمای سی130ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران که در روز 15 آذرماه 84 از تهران برای پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت درچابهار،عازم بندرعباس بود، تمامی سرنشینان هواپیما که شامل 94 نفراز اصحاب رسانه ملی و خبرگزاری ها و مطبوعات کشور و همچنین پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند به شهادت رسیدند.
اجتمام** 1724

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مزار شهدای اصحاب رسانه