سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: سفارتخانه‌های ایران نامه رهبر انقلاب را به جوانان غربی برسانند


نماینده مجلس: سفارتخانه‌های ایران نامه رهبر انقلاب را به جوانان غربی برسانند

فارس/ عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: رایزنان فرهنگی ما در کشورهای دیگر باید به تبیین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی بپردازند و از ظرفیت آن در جهت گسترش ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و اروپایی گفت: رایزنان فرهنگی ما در کشورهای مختلف به‌ویژه در کشورهای غربی باید اقدامات لازم را در جهت تبیین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و انتقال آن به افکار عمومی کشورهای پذیرنده، صورت دهند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد تا سفارتخانه‌های ما در کشورهای غربی برای تعامل با جوانان این کشورها از نامه رهبر معظم انقلاب بهره گیرند و در جهت ترویج ارزش‌های نظام دینی جمهوری اسلامی از آن بهره گیرند.

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود به جوانان غربی چهره تکفیری‌ها را به جوانان غربی نشان دادند و به تبیین حمایت‌های انجام‌شده از این گروه‌های تروریستی پرداخت که کشورهای استکباری به‌ویژه آمریکا حامی مالی و پرورش‌دهنده این گروه‌های تروریستی هستند.

جلیلی خاطرنشان کرد: امروز اگر بلایی بر سر غربی‌ها می‌آید ریشه آن را باید در تفکر دولت‌های غربی دنبال کرد و این مهم‌ترین نکته‌ای بود که در ارتباط با داعش و حامیان آنها در نامه رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده بود.

وی در پایان گفت: تفکیک بین اسلام ناب و اسلام ساختگی کشورهای غربی به زیبایی در نامه رهبر معظم انقلاب تبیین و اسلام ناب به درستی برای جوانان غربی تشریح شده بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دومین نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی