داعش برای جبران نیروهای از دست رفته خود کودکان را به جنگ وامی‌دارد


منابع عراقی اعلام کردند که تروریست‌های داعش برای جبران نیروهای از دست رفته خود، در جنگ با ارتش عراق در غرب این کشور کودکان را بکار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یک منبع محلی در غرب عراق به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: داعش طی دو روز گذشته تعداد زیادی از کودکان خانواده‌های فقیر عراقی را که در فلوجه و رمادی در استان الانبار محاصره هستند، به عضویت خود درآورده است.

به گفته این منبع، داعش به این کودکان دستور داده تا لباس‌های شبیه به مردم افغانستان را که لباس رسمی رهبران و اعضای این گروه است، بر تن کرده و برای ممانعت از پیشروی نیروهای عراقی در استان الانبار سلاح به دست بگیرند.

این منابع تاکید کردند که داعش به خانواده‌های این کودکان وعده داده که ماهانه حدود 1400 دلار آمریکا را برای هر کودک می‌پردازد و در مقابل کسی هم که با دستور داعش مخالفت کند با اعدام مواجه خواهد شد.

نیروهای عراقی اخیرا عملیات نظامی جدی را برای آزادسازی استان الانبار آغاز کردند و به پیشروی‌های خوبی در این استان دست یافته‌اند. داعش برای ممانعت از پیشروی نیروهای عراقی اقدام به بمب‌گذاری شهر و معابر کرده و دست به حملات انتحاری علیه آن‌ها می‌زند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
جنگ داعش در فلوجه با نیروهای عراقی