یک کار خیر در آخر سال: پدر مبتلا به هپاتیت C را نجات دهیم


کاربران عصر ایران همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده اند: از آزادی زندانیان غیر عمد گرفته تا تأمین هزینه درمان صدها بیمار نیازمند و از خرید خانه برای مستمندان تا تأمین جیهزیه...

 کاربران عصر ایران همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده اند: از آزادی زندانیان غیر عمد گرفته تا تأمین هزینه درمان صدها بیمار نیازمند و از خرید خانه برای مستمندان تا تأمین جیهزیه دخترانی که در خانواده های فقیر زندگی می کنند... این ها برگ های زرینی هستند که در کارنامه این بزرگواران ثبت شده است و البته در این میان، کارهای اجرایی این امور خیر، از شناسایی نیازمندان و مدیریت هزینه ها تا رساندن کمک ها به دست نیازمندان واقعی و گزارش دهی نیز با دوستان خوب و خیراندیش مان در خیریه همت بوده است.

این بار می خواهیم در روزهای آخر سال، زندگی را به پدر بیمار دو دختر اهدا کنیم و هزینه درمان او که بالغ بر 55 میلیون تومان است را با کمک یکدیگر تأمین کنیم که زمان بسیار کم است و بیماری خطرناک.

فراخوان همت را بخوانیم: سلام و خداقوت  این پرونده ویژه پایان سال خیریه همت است.  آقای د.ف  ۴۵ ساله دارای دو فرزند دختر  و بیکار است.ساکن خانه ای محقر در یکی از مناطق بسیار ضعیف تهران هستند.  به دلیل داشتن بیماری هموفیلی و استفاده از خون آلوده در سالیان گذشته دچار بیماری هپاتیت سی پیشرفته نیز شده است.  متاسفانه به دلیل عوارض این بیماری کبد ایشان به مشکل سیروز مبتلا شده وبنا به تشخیص پزشکان معالج باید هرچه زود تر نسبت به پیوند کبد اقدام نمایند ولی به دلیل داشتن بیماری هپاتیت این امر امکان پذیر نیست.  جهت درمان هپاتیت سی  باید دارویی به نام هاروونی که ساخت کشور امریکاست مصرف کند ولی متاسفانه قیمت این دارو بسیار گران است و تحت حمایت هیچ بیمه ای هم نمی باشد.  البته با کمک وزات بهداشت تخفیف ۲۰ میلیون تومانی نیز بر روی این دارو اعمال شده و قیمت تمام شده این دارو به ۷۰ میلیون تومان رسیده است ولی باز ایشان به هیچ عنوان قادر به پرداخت این مبلغ نیستند.  با فروش مقداری طلا وکمک گرفتن از آشنایان فقط مبلغ ۱۵ میلیون تومان تهیه شده است.  از آنجایی که این دارو باید بدون هیچ وقفه ای به مدت سه ماه مصرف شود مبلغ ۵۵ میلیون تومان دیگر نیاز است که باید به شرکت وارد کننده دارو پرداخت گردد. انشالله با همت خیرین این امر محقق شود.اگر می خواهید در نجات جان این پدر سهیم شوید، اینجا را کلیک و آنلاین کمک کنید.

تا چند روز آینده، گزارش دقیق کمک ها و تهیه دارو  را در سایت همت و عصر ایران خواهید خواند.


ویدیو مرتبط :
اگر می خواهید به هپاتیت مبتلا نشوید ببینید....