سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ ۶۰ دقیقه از گیم پلی XCOM 2 منتشر شد


در حالی که عنوان XCOM 2 تا ماه فوریه سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است، می‌توان امید داشت که این تاخیر نقطه عطفی برای این بازی باشد و سازندگان عنوان بهتری را روانه بازار کنند. حال، تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

گیم فا/ در حالی که عنوان XCOM 2 تا ماه فوریه سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است، می‌توان امید داشت که این تاخیر نقطه عطفی برای این بازی باشد و سازندگان عنوان بهتری را روانه بازار کنند. حال، تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید.

امروز را می‌توان روز XCOM 2 دانست. روزی که تریلر و اخبار زیادی از این بازی منتشر شد. همچنین پیش از این اعلام شده بود که بازی با تاخیر چندماهه، در فوریه سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

در این تریلر شاهد این موضوع هستیم که ویژگی‌های جدیدی به XCOM 2 افزوده شده است. گفتنی است که این تریلر ۶۰ دقیقه از گیم پلی بازی را به تصویر می‌کشد. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به تماشای تریلر گیم پلی‌ بازی XCOM 2 دعوتتان می‌کنیم:

لینک تماشای ویدئو

ساخته جدید استودیوی فیرکسیس گیمز در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۶ (جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تماشا کنید:15 دقیقه از گیم پلی هیتمن جدید