ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تصادف مهاجم وستهام با لامبورگینی 200 هزار پوندی‌اش + تصویر


به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیافرا ساخو، مهاجم سنگالی تیم فوتبال وستهام شب گذشته (دوشنبه) در حالی که با لامبورگینی 200 هزار پوندی‌اش در حال گذر از یکی از خیابان‌های شهر هورن‌چرچ واقع در حومه شرق لندن بود، کنترل خودروی خود را از دست داد و به دیوار یک کلیسا خورد که باعث تخریب بخشی از دیوار و البته جمع شدن کاپوت خودرویش شد. او که از این حادثه بدون هیچ جراحتی جان به سالم در برد، به یک خودوری «مینی» هم زد.

مهاجم 26 ساله وستهام پس از این سانحه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: از تمامی شما به خاطر پیام‌های‌تان تشکر می‌کنم. من دچار سانحه‌ای کوچک شدم که خوشبختانه کسی در این ماجرا آسیب ندید.

ساخو که دومین فصل حضورش در وستهام را سپری می‌کند، در 13 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری برای این تیم به میدان رفته و پنج گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گوریل 200 پوندی