سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نطق یک نماینده خطاب به رئیس جمهور: فشار دستگاه های خدماتی بیشتر شده است


نطق یک نماینده خطاب به رئیس جمهور: فشار دستگاه های خدماتی بیشتر شده استایسنا/ نماینده مردم میناب در مجلس گفت: آقای رییس‌جمهور در آستانه انتخابات اسفندماه فشار وزارتخانه‌های نیرو، کشاورزی، راه و شهرسازی، شهرداری، نیروی انتظامی و نظام بانکی به مردم تشدید شده است.

سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست تا از دستگاه‌های خدمات دهنده بخواهد در آستانه انتخابات هفتم اسفندماه فشارهای رفتاری و مالی‌شان به مردم را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه فشار بر مردم در شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام شدت گرفته است، گفت: قبوض آب و برق نجومی بعضا با افزایش 300 درصدی به دست مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام می‌رسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مردم را بیشتر جریمه می‌کند، با موتورسواران برخورد بیشتری می‌شود و بانک‌های عامل فشار بیشتری به کشاورزان و صیادان برای بازپرداخت وام‌هایشان وارد می‌کنند.

نماینده مردم میناب در مجلس اثر نهایی این فشارها را محقق نشدن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه دانست.

هاشمی نخل ابراهیمی با نکوهش اقدام برخی مسئولان برای خرید رای مردم، گفت: برخی مسئولان برای تحت تاثیر قرار دادن و خرید رای مردم فرمانداران و بخشداران و اهل سنت حوزه انتخابیه‌ام را تحت فشار گذاشته‌اند؛ این در حالی است که طبق گفته مسئولان امر، دولت در انتخابات اسفندماه دخالت نمی‌کند.

وی خطاب به رییس‌جمهور، گفت: مردم حوزه انتخابیه‌ام چشم انتظار توجه بیشتر مسئولان برای رونق پیله‌وری، باغداری، کشاورزی و ... هستند. بدون توجه به اشتغال و معیشت مردم به بهانه اجرای قانون به مردم فشار آورده می‌شود در حالی که قوانین در بخش‌های مختلف از جمله در بنادر به درستی اجرا نمی‌شود. مردم چگونه شکم زن و بچه خود را سیر کنند؟ مردم نمی‌خواهند خلاف کنند. باید تلاش شود تا بتوانند از طریق مشغال آباء و اجدادی خود ارتزاق کنند.

نماینده مردم میناب در مجلس از رییس جمهور و وزیر کشور درخواست کرد با حضور در شهرستان‌های حوزه انتخابیه تکلیف وضعیت نامناسب ملوانان، صیادان و لنج‌دارانی که هیچ درآمدی ندارند را روشن کنند چرا که بانک‌های عامل توان آنان را بریده‌اند.

منبع: ایسنا ایسنا


ویدیو مرتبط :
دکتر سید مجتبی شفیعی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت