فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حذف ناگهانی مهندس‌پور، رجبی‌معمار چه برنامه‌ای برای ایرانشهر دارد؟


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز برنامه نیم سال اول 95 تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد، مسئله‌ای که دیروز در خبری با این عنوان که هنوز اعلام نشده به آن اشاره کردیم.

پیش از این در خبری که این تماشاخانه برای رسانه‌ها ارسال کرده بود نام فرهاد مهندس‌پور نیز در اعضای شورای سیاست‌گذاری ایرانشهر بود، اما در لیستی که تماشاخانه امروز اعلام کرده است، نام این هنرمند و استاد دانشگاه حذف شده است.

در دوره‌های گذشته تماشاخانه ایرانشهر هم این اتفاق رخ داده بود که مدیریت این سالن از استعفای یکی از اعضا بی خبر بود، اما انتظار می رفت در دور جدید مدیریت تماشاخانه ایرانشهر چنین اشتباهاتی رخ ندهد، البته هنوز مشخص نیست مهندس پور استعقا داده است و یا اینکه از این شورا کنار گذاشته شده است؟

تماشاخانه ایرانشهر با توجه به موقعیت و مخاطبان خاص خود نیازمند مدیریتی دقیق تر از سوی رجبی معمار است و اقدامات حاشیه ای و مصلحت اندیشی های دوستانه و مشاوره های اشتباه می تواند مدیریت او بر تماشاخانه ایرانشهر را زیر سوال ببرد. هرچند که رجبی معمار در خانه هنرمندان نیز هنوز اتفاق خاصی را رقم نزده است و باید در انتظار سال 95 او نشست.

به هر حال اگر قرار است تغییراتی در یک شورا رخ دهد ای کاش با تدبیر و شفاف سازی صورت گیرد تا این شائبه با اشاره به وجود نام‌ برخی افراد در لیست اجرای 95 تقویت نشود که خط فکری خاصی قرار است مجدداً در ایرانشهر حکم‌فرما باشد.

تماشاخانه ایرانشهر تا پیش از تحت مدیریت سرسنگی بود که برنامه ریزی ها و اقدامات سوال برانگیز او باعث شد که مدیریت و زحمات بسیارش نیز در هاله ای از ابهام بماند و تنها گلایه‌ها، بی برنامه بودن و عدم مدیریت صحیح آخرین دستاورد ایرانشهر در دور مدریت او باشد؛ هنرمندان و مخاطبان خاص ایرانشهر امیدوار هستند که در دوره جدید تماشاخانه ایرانشهر خاطرات تلخ نیم سال اول 94 دوباره رخ ندهد و تجربه‌های آن دوران عاملی برای موفقیت امروز ایرانشهر شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مجتبی رجبی معمار