فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مذاکرات پیچیده برجام مانع از حضور رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی شد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ بیست و یکمین مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در تالار وحدت تهران با حضور وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس، مدیران قرآنی کشور و دیگر مقامات مسئول در تالار وحدت تهران برگزار شد.

حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم سخنرانی کرد. حشمتی گفت: امروز تالار وحدت منور به نور قرآن خادمان قرآن کریم است. ما بعنوان وظیفه از اهالی فرهنگ و هنر بویژه خادمان قرآنی تقدیر می کنیم. افتخار بزرگیست که انسان به مقام خادمی قرآن نائل شود و انشاالله تا آخر عمر همراه آنان خواهد بود.وی افزود: مرسوم بود که رئیس محترم جمهور در این نشست حضور داشته باشند و از خادمان قرآن تقدیر کنند اما ماه مبارک رمضان همراه شد با مذاکرات پیچیده برجام و تصمیم گرفتیم که این مراسم را در دهه فجر برگزار کنیم. اکنون نیز تاخیر بیشتر را جایز ندانستیم و با حضو وزیر ارشاد تقدیرها صورت می گیرد البته تقدیرنامه ها را جناب رئیس جمهور امضا کرده اند.

حشمتی گفت: در جمع خادمان قرآن کریم از دولت محترم می خواهم که ردیف بودجه قرآنی در منشور توسعه و ردیف اعتبار بیمه فعالان قرآنی که در جدول هفده بودجه آمده را در ردیف های عادی بودجه قرار دهند چون اعتبارات جدول هفده در صورتی تخصیص داده می شود که دولت اعتبارات کافی داشته باشد.

معاون قرآنی وزیر ارشاد در پایان تاکید کرد: بیمه فعالان قرآنی کمترین خدمتی است که می شود به فعالان قرآنی ارائه کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم تجلیل از مقام معلم