ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نصرتی - رحمتی یک سال بعد از سقوط پیکان


نصرتی - رحمتی یک سال بعد از سقوط پیکانورزش 3/ محمد نصرتی و مهدی رحمتی دو چهره کلیدی تیم فوتبال پیکان تهران در فصل گذشته، در بازی دیروز درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند.
در دقیقه ۵۸ بازی، زمانی که محمد نصرتی روی یک توپ هوایی ضربه‌ای به مهدی رحمتی زد با واکنش تند و ناگهانی وی روبه‌رو شد و لحظه‌ای کنترل اعصاب خود را از دست داد و با هل دادن رحمتی موجب اخراج خود را فراهم کرد. البته بعدا در نقد تصمیم داور، مشخص شد که این کارت بیش از اندازه سختگیرانه بوده است و لزومی نداشته مدافع تیم گسترش با کارت قرمز مستقیم داور، از بازی اخراج شود.
این دو که سابقه طولانی همبازی بودن در اردوهای ملی را دارند، اگرچه با سابقه قهرمانی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به اردوگاه‌های مختلفی تعلق دارند، اما باز هم انتظار می‌رفت که بابت یک سال همکاری نزدیک در پیکان، این صحنه‌ها را در ورزشگاه آزادی خلق نکنند. البته نصرتی در این صحنه مغلوب زیرکی و هوش رحمتی شد و الا با کمی خودداری می‌توانست کارت قرمز را متوجه دروازه‌بان استقلال کند که هجومش، به شدت قابلیت کارت گرفتن داشت.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
متلک رائفی پور به رضازاده و شیث و نصرتی و تیم پیکان