سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ مقایسه صفحه‌نمایش 4K بر روی اکسپریا Z5 پریمیوم در مقابل گلکسی Note 5


تماشا کنید/ مقایسه صفحه‌نمایش 4K بر روی اکسپریا Z5 پریمیوم در مقابل گلکسی Note 5

صفحه‌نمایش یکی از مهمترین بخش‌های موجود در یک تلفن هوشمند است، بخشی که در آن سونی در جدیدترین محصولش یعنی اکسپریا زد 5 پریمیوم بسیار خوب عمل کرده است. همانطور که می‌دانید، این محصول برای اولین بار دارای یک‌صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع 4K به‌همراه تمامی فناوری‌های سونی است و مسلما انتظار می‌رود که کیفیت این صفحه‌نمایش بسیار مطلوب باشد.

ترنجی/ صفحه‌نمایش یکی از مهمترین بخش‌های موجود در یک تلفن هوشمند است، بخشی که در آن سونی در جدیدترین محصولش یعنی اکسپریا زد 5 پریمیوم بسیار خوب عمل کرده است. همانطور که می‌دانید، این محصول برای اولین بار دارای یک‌صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع 4K به‌همراه تمامی فناوری‌های سونی است و مسلما انتظار می‌رود که کیفیت این صفحه‌نمایش بسیار مطلوب باشد.

قبل از اینکه به بررسی صفحه‌نمایش اکسپریا زد 5 پریمیوم بپردازیم، بهتر است نگاهی به مشخصات این محصول داشته باشیم. اکسپریا زد 5 پریمیوم دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع 4K می‌باشد. این برای اولین بار است که چنین رزولوشنی در صفحه‌‎نمایش یک تلفن‌هوشمند به‌کار می‌رود. همچنین سونی این محصول را به یک پردازنده اسنپ‌دراگون 810 به‌همراه سه‌ گیگابایت مجهز کرده است که به‌نظر می‌آید برخلاف نسل‌های قبلی کمتر داغ می‌شود. همچنین شاهد یک دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت این محصول هستیم. این دوربین کیفیت بسیار خوبی دارد و این موضوع برای هردو زمینه عکاسی و فیلمبرداری صحت دارد. همانطور که به‌طور اختصاصی در ترنجی گفته‌ بودیم، این محصول می‌تواند تا 52 دقیقه به فیلمبرداری به‌صورت 4K بپردازند. این موضوع در کنار پشتیبانی از صفحه‌نمایش با چنین رزولوشنی بسیار بسیار جالب است. حال بیایید و به‌طور مفصل به تماشای بررسی این صفحه‌نمایش بنشینیم.

تماشا کنید

نظر شما چیست؟ شما صفحه‌نمایش این محصول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مقایسه سونی اکسپریا Z5 پریمیوم با سامسونگ گلکسی نوت 5