ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور 40 هزار نفر در ورزشگاه/ هواداران با یاد «هادی» سرود قهرمانی خواندند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار پایانی‌ لیگ مقابل راه‌آهن از صبح امروز (جمعه) وارد ورزشگاه آزادی شدند و در حال حاضر حدود نیمی از ورزشگاه را پر کرده‌اند و هر لحظه نیز به تعداد آنها اضافه می‌شود.

*جایگاه ورزشگاه آزادی هنوز تکمیل نشده و قسمت‌های شمالی و جنوبی جایگاه در حال حاضر خالی است که با این حساب حدود 40 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*هواداران پرسپولیس با وجود اینکه بیشتر از پنج ساعت تا آغاز بازی تیم‌شان باقی مانده، اما از حالا شاگردان برانکو ایوانکوویچ را قهرمانی لیگ برتر پانزدهم می‌دانند.

*هواداران حاضر در ورزشگاه سرود قهرمانی سر دادند.

*برخی از هواداران با پیراهن‌هایی که عکس هادی نوروزی روی آن منقش شده، در ورزشگاه حضور دارند. برخی هواداران نیز پیراهن شماره 24 را به تن کرده‌اند.

این دیدار ساعت 18 آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سرود زیبای هواداران در ورزشگاه نیوکمپ