شهید قاجاریان درخشان‌ترین کارنامه را داشت


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کارنامه فرمانده شهیدِ تیپ 21 امام رضا (ع) درخشان‌ترین کارنامه در جمع فرماندهان نیروهای مسلح است و ما امروز بهترین فرمانده خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) تقدیم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) سرتیپ محسن قاجاریان و همچنین سروان احمد رضایی اوندری در مسجد جامع این شهرستان گفت: در مسیر که می‌آمدیم سردار شادمانی، معاون عملیات قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا که در این تشییع حضور دارند، اعلام کردند که در ارزیابی‌هایی که توسط قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا صورت گرفته، تیپ 21 امام رضا بهترین یگان نیروهای مسلح ارزیابی شده است.

وی ادامه داد: کارنامه فرمانده شهیدِ آن نیز درخشان‌ترین کارنامه در جمع فرماندهان نیروهای مسلح است و ما امروز بهترین فرمانده خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) تقدیم می‌کنیم و به داشتن چنین انسان‌هایی که در تاریخ جاودانه می‌مانند، افتخار می‌کنیم.

سلامی عنوان کرد: فقط در 35 سال گذشته 14 کشور مسلمان، تحت حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داشته و این ارمغان غرب برای اسلام بوده است؛ امروز شهید قاجاریان در سوریه قلب مقاومت ایستاده و در آن جا جنگیده است؛ او و شهید احمد رضایی ایستاده‌اند تا سیاست دشمنان ما در سرزمین‌های اسلامی دفن شود.

وی افزود: ایران امروز نه تنها قدرت بزرگ منطقه‌ای که یک قدرت با دامنه‌های تاثیر جهانی است و هیچ میزی نیست که برای حل بحران‌های این منطقه در مقابل قدرت‌های بزرگ، یک قدرت بزرگ دیگر حضور نداشته باشد و آن ایران است؛ نه یک قدرت ساده بلکه قدرتی که محور حل مسائل است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: رژیم آل سعود هم در یک طرف میز ایستاده اما او به آمریکا آویزان است و هویتی از خود ندارد و اصلاً قیافه یک رژیم و یک حکومت به او نمی‌آید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کارنامه ی درخشان اواندر هالیفیلد