ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناظم‌الشریعه: تیمی به ازبکستان می‌بریم که قهرمان آسیا شود/ قرارداد من شبیه خاکپور نیست


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ناظم‌الشریعه پس از بازگشت از مسابقات جایزه بزرگ برزیل اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین عملکرد را در زمین مسابقه به نمایش بگذاریم. خدا را شکر بازیکنان هم زحمت کشیدند و تیم ملی در آرامش کامل توانست به آن چیزی که می‌خواهد دست یابد و محک خوبی خورد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت اندکی تا رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی مانده است و از طرف دیگر مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود فرصتی نداریم تا تمریناتی داشته باشیم اما امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب کمیته فوتسال بتوانیم یک هفته پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا اردویی را برگزار کنیم. در جلسه با کفاشیان هم به این نکته اشاره می‌کنیم که نیاز به برگزاری دو بازی دوستانه در یکی از کشورها داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه آیا قراردادش بسته شده و در مفاد آن شبیه قرارداد محمد خاکپور که در آن اعلام شده بود علیه فدراسیون حتی پس از رفتن از سمتش صحبت نکند، با خنده خاطرنشان کرد: خیر. در قرارداد من چنین مسئله‌ای ذکر نشده و مفاد آن خوب است. قرارداد کادر فنی هم آماده شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ناظم‌الشریعه در خصوص تغییرات احتمالی برای حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: با توجه به نقاط ضعف خودمان تیم را برای جام ملت‌ها آماده می‌کنیم. ما قصدمان این است که بهترین‌ها را به ازبکستان ببریم و می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم که قهرمان آسیا شویم. هم اکنون بازیکنان ما چه جوانان و چه با تجربه‌ها شرایط خوبی دارند و امیدواریم این مسئله تا رقابت‌های جام ملت‌ها ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه انتظارات از تیم ملی فوتسال بالا رفته است، تاکید کرد: اینکه انتظارات بالا برود اشکالی ندارد و حتی خوب هم هست. تیم هم اکنون شخصیت خوبی گرفته است. باید کمی تلاش کنیم که از لحاظ تاکتیکی بالا برویم. ما در مسابقات جایزه بزرگ حاضر شدیم تا تنها مقابل برزیل قرار بگیریم اما اروگوئه همه بسیار خوب ظاهر شد و بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه احتمال دارد مصطفی نظری به تیم ملی دعوت شود، گفت:‌در تیم ملی اسم اهمیتی ندارد. بهترین‌ها دعوت می‌شوند. ما نظری را دعوت کردیم و او به خاطر مشکلاتش نتوانست در اردو حاضر شود. در برزیل هم عملکرد محمدی و صمیمی عالی بود و شرایط ایده‌آلی داشتند. البته تا جام ملت‌های آسیا فرصت زیادی باقی است و هر بازیکنی که آماده‌تر باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد. کسانی را فرا می‌خوانیم که به درد تیم ملی بخورند.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ناظم الشریعه درباره گروه بندی فوتسال قهرمانی آ