ترس و هیجان در بازی Left Alone


استودیوهای بازی سازی از زمانی که مجوز ساخت بازی های مستقل (Indie) صادر شد، روند رو به رشدی داشته اند و بازار رقابت میان آنها بسیار گرم شده است.

بازی Left Alone که اولین بازی ویدیویی استودیوی بازی سازی Volumetric Games است، نهم اردیبهشت ماه منتشر شد و سارندگان بازی آماده شدند تا میزان محبوبیت بازی خود را در دنیای گیمرها محک بزنند.

ترس و هیجان در بازی Left Alone

استودیوهای بازی سازی از زمانی که مجوز ساخت بازی های مستقل (Indie) صادر شد، روند رو به رشدی داشته اند و بازار رقابت میان آنها بسیار گرم شده است. اکثر این استودیوها نیز به سمت ساخت بازی های ماجراجویی با چاشنی وحشت روی آورده اند، چون به نظر آنها اگر بتوانند داستان خوبی برای بازی خود فراهم کنند و در کنار گیم پلی جذاب، حس خوبی را به مخاطب القا نمایند، این موفقیت بر روند کاری آتی آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

استودیوی Volumetric Games (یا به اختصار VG)، یک استودیوی بازی سازی انگلستانی است که در لیدز (Leeds) قرار دارد و اعضای را آن دو نفر تشکیل می دهند. بازی Left Alone اولین اثر این استودیو است که در سبک اکشن - ماجراجویی ساخته شده و در 28 آوریل 2016 (9 اردیبهشت 95) برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد.

این بازی در قالب اول شخص طراحی شده و در ژانر وحشت روانی ساخته شده است. Left Alone دارای محیط و جو بی نظیری است؛ به گونه ای که حس آغاز یک ماجراجویی را به شما القا می نماید و تجربه ای خارق العاده را برای شما فراهم می کند.

شما در نقش جول دنت، یک افسر سابق نظامی قرار می گیرید که به تازگی از همسرش جدا شده و در حال التیام جسمی و روانی می باشد. جول و بهترین دوستانش یک پیک نیک در جنگلی زیبا در ویسکانسین ترتیب می دهند تا آخر هفته ای مفرح و پرماجرا را در پیش داشته باشند، اما وقایعی که پیش می آید جول را به سمت مدرسه ای قدیمی و متروک هدایت می کند. وی در پی یافتن دوستانش، حقایق ترسناکی را می یابد که از وحشتناک ترین کابوس هایش نیز بدتر است و او را به شدت درگیر می نماید.

محیط های بازی بسیار خلاقانه و باور پذیر تهیه شده تا شما را تحت تاثیر قرار دهد. گرافیک بازی نیز در سطح خوبی قرار دارد و همراه با داستان مهیج Left Alone، شما را جذب این بازی می نماید.

منبع: تک شات


ویدیو مرتبط :
5 بازی هیجان انگیز ترس و بقا برای PS4