شهرداری ورامین همچنان صدرنشین لیگ برتر تکواندو


دور برگشت لیگ برتر تکواندو با برگزاری مبارزات هفته اول و دوم، در خانه تکواندو آغاز شد و تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و پاس قوامین همچنان در رده های اول تا سوم جدول رده بندی باقی ماندند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای هفته اول و دوم از مرحله برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندوی کشور با حضور 9 تیم برگزار شد و صدر جدول رده بندی این رقابتها بدون تغییر باقی ماند.

در پایان هفته دوم این دوره از مسابقات، شهرداری ورامین با 9 برد و یک باخت از 10 بازی و کسب 27 امتیاز در جایگاه نخست باقی ماند، تیم دانشگاه آزاد با 7 برد، یک تساوی و یک باخت از 9 بازی 22 امتیاز بدست آورد و در جایگاه دوم است و پاس قوامین با 6 برد، 2 تساوی و 2 باخت و کسب 20 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم لوازم خانگی کن (16 امتیاز) با دو پیروزی ارزشمند در این هفته دو پله صعود کرد و به رده چهارم رسید، شهدای ساری (15 امتیاز) از رده هفتم به جایگاه پنجم نقل مکان کرد و تیم یاسین پیشرو قم (13 امتیاز)، گیتی پسند اصفهان (11 امتیاز)، تیم سونیا (3 امتیاز) و هیات تکواندو استان قزوی (بدون امتیاز) در رده های ششم تا نهم هستند.

نتایج هفته اول و دوم این مسابقات به شرح زیر است.

*** هفته اول

دانشگاه آزاد 8 - گیتی پسند اصفهان صفر

پاس قوامین 8 - سونیا صفر

شهدای ساری 7 - هیات تکواندو استان قزوین یک

لوازم خانگی کن 5 - شهرداری ورامین 3

یاسین پیشرو قم (استراحت)

*** هفته دوم

شهدای ساری 6 - گیتی پسند اصفهان 2

لوازم خانگی کن 6- سونیا 2

شهرداری ورامین 6 - هیات تکواندو استان قزوین 2

یاسین پیشرو قم 2 - پاس قوامین 6

دانشگاه آزاد (استراحت)

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // تاسیسات دریایی کماکان صدرنشین لیگ برتر فوتسال‬‎