ولایتی: بدخواهان در برابر ایمان و مقاومت ملت منطقه شکست خواهند خورد


علی‌اکبر ولایتی روز سه‌شنبه با حدود 50 نفر از فعالان و گروه‌های مختلف فلسطینی مقیم لبنان دیدار و در خصوص تحولات منطقه‌ای تبادل نطر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری پس از شنیدن دیدگاه‌ها و نقطه نظرات جمع حاضر به تاریخچه مقاومت ملت مظلوم فلسطین اشاره و گفت: بیش از پنجاه سال دشمنان اسلام در تلاشند تا توطئه‌های خود را علیه مردم مظلوم فلسطین به اجرا در آورند و امام خمینی از ابتدا در برابر این توطئه و حمایت از فلسطین اقدام کردند و از زمان پیروزی انقلاب تاکنون یکی از مهمترین مسایل سیاست خارجی ایران حمایت از فلسطین بوده و امروز هم تحت رهبری مقام معطم رهبری این سیاست اصولی نظام با قوت خودباقی است.

دبیر کل مجمع بیداری اسلامی در ادامه تصریح کرد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها بارها گفته‌اند که اگر ایران از این سیاست اصولی خود دست بکشد بسیاری از مشکلات و موضوعات مرتفع خواهد شد اما آن چه بر اساس تجربیات تمام این سال‌ها و اقدامات آنان، باید بگوییم که تنها راه نجات همانا مقاومت و پایمردی در برابر مستکبرین است و ایران از این سیاست اصولی دست نخواهد کشید.

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن هیچ گاه در جریان مذاکره حقوقی را به ملت مظلوم فلسطین نداده‌اند و نمونه‌ای را نمی توان دید و هر چه به دست آمده در جریان مبارزه و مقاومت بوده است.

ولایتی تصریح کرد: افتخار ما حمایت از ملت مظلوم فلسطین و حزب‌الله بوده و تبعیضی میان شیعه و سنی در جهت وحدت و مبارزه قایل نیستیم و در این جهت حمایت کرده ایم.

ولایتی به طور رسمی به سوریه و لبنان سفر نموده و با مقامات عالی دو کشور دیدار کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
فوتوکلیپ مقاومت هرگز شکست نخواهد خورد