علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تردد وسایط نقلیه در محور کاشمر-ریوش ممنوع اعلام شد


مهدی فروزان در گفت و گو با مهر بیان کرد: تردد تمامی  وسایل نقلیه از ساعت ۶ صبح پنجشنبه لغایت ۱۱ظهر همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی (ع) در محور کاشمر- ریوش ممنوع است.

رییس شورای تامین و هماهنگی ترافیک شهرستان کاشمر با اشاره به حضور بیش ازسه هزار نفر از زائران پیاده ازبخش کوهسرخ و شهرستان نیشابور در قالب کاروان های پیاده درسالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) وامام حسن مجتبی (ع) در امام زاده سید مرتضی گفت: این تصمیم در راستای تامین امنیت کاروان های پیاده و زائران سوگوار اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تردد موتورسیکلت از محور مذکور نیز امروز و در طول برگزاری مراسم سوگواری ممنوع است.

وی ابراز امیدواری کرد زائران سوگواران با اتخاذ تمهیدات انجام پذیرفته در راستای تامین امنیت به نحو شایسته از برنامه ها وفضای معنوی زیارتی این ایام بهره مند و شاهد کمترین حوادث ترافیکی باشیم.


ویدیو مرتبط :
تصادف دلخراش در محور کاشمر