سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند افرادی با روحیه شهید طهرانی‌مقدم هستیم


حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، شهید طهرانی‌مقدم را نماد پیشرفت بدون اتکا به استکبار دانست و گفت: یکی از نکات مهم این مسئله اساسی است که آیا پیشرفت یک جامعه اسلامی، متدینین و مؤمنین به خداوند بدون چشم‌داشت به کشورها و سران کفر، غربی، لیبرال، مدرن و دشمنان خدا امکانپذیر است یا خیر که باید به این نکته توجه شود.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت ملت ایران و رزمندگان اسلام در این سال‌ها، افزود: در سال‌های ابتدای دوران دفاع مقدس از نظر تجهیزات نظامی و دفاعی و به خصوص موشکی قدرت امروز را نداشتیم و کشورهای استکباری و به ویژه آمریکا مانع کمک کشورهای دیگر به ما می‌شدند، اما ملت ایران و رزمندگانی نظیر شهید طهرانی‌مقدم توانستند سد تحریم‌‌ها را شکسته موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی در عرصه دفاعی و موشکی برای کشور به ارمغان بیاورند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه شهید طهرانی‌مقدم با روحیه مجاهدت و اتکا به خدا و تلاش خستگی‌ناپذیر نشان داد که بدون اتکا به استکبار و کشورهای لیبرالی می‌توان پیشرفت کرد، گفت: ما امروز برای حل مشکلات کشور، به خصوص مشکلات اقتصادی نیازمند افرادی با چنین روحیه‌ای هستیم.

حجت‌الاسلام نبویان در ادامه، اظهار داشت: با الگو قرار دادن انسان‌هایی با روحیه مجاهدانه، نظیر شهید طهرانی‌مقدم می‌توانیم در هر عرصه‌ای بدون چشم‌داشت به کشورهای دیگر و به خصوص غربی‌ها و لیبرال‌ها به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابیم، کما اینکه با فکر و تجربه شهید طهرانی‌مقدم توانستیم در حوزه موشکی و دفاعی به پیشرفت‌های شگرفی برسیم.

وی اضافه کرد: شهید طهرانی‌مقدم با روحیه مجاهدت و نادیده گرفتن قدرت پوشالی قدرت‌‌ها، توانست کشور را به پیشرفت‌هایی در عرصه موشکی و دفاعی برساند که این فکر باید الگو باشد که مانند این شهید با ایمان و مجاهدت و تلاش‌ برای خدا، بتوانیم به پیشرفت‌هایی در عرصه‌های گوناگون داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به اینکه عده‌ای پشرفغت کشور را صرفا در رابطه با آمریکا می‌دانند، گفت: اینکه عده‌ای این فکر را مطرح می‌کنند که اگر با سران کفر رابطه نداشته باشیم، اقتصادمان خراب می‌شود، سؤال این است که چطور شد که رابطه با سران کفر پیشرفت نظامی و موشکی ما را خراب نکرد؟

حجت‌الاسلام نبویان تصریح کرد: باید باور کنیم که خدا قوی‌تر از آلمان، آمریکا و فرانسه است، ما از شهید طهرانی‌مقدم و دوستان وی این درس را می‌گیریم که اگر مؤمن به خدای متعال و مجاهدت داشته باشیم، یقین بدانیم که کشور بدون نیاز به قدرت‌ها و سران کفر پیشرفت خواهد کرد؛ شهید طهرانی‌مقدم به خوبی ثابت کرد که بدون اتکا به قدرت‌ها می‌توان پیشرفت کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانیکه به فکر رابطه با آمریکا هستند باید بدانند که قرآن کریم درباره آنها می‌فرماید که خانه‌ای که از ارتباط و دوستی با سران کفر و دشمنان خدا ساخته شود، مانند خانه‌ای است عنکبوت بنا می‌کند و سست است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
راه حل مشکلات کشور، بالاخص مشکلات اقتصادی