فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ورود گردشگران خارجی از پایانه بیله سوار به اردبیل هفت درصد افزایش یافت


قادر تقی زاده روز چهارشنبه گفت: از 28 اسفند گذشته تا سوم فروردین شش هزار و 523گردشگر خارجی از طریق پایانه مرزی بیله سوار وارد استان شده اند.
وی با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی های انجام شده گردشگران جمهوری آذربایجان بیشتر با هدف درمان ، بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری و دید و بازدید به ایران سفر می کنند افزود: تسهیل ورود و خروج گردشگران از مرز شهرستان بیله سوار با ساخت ساختمان پایانه حمل و نقل و افزایش خدمات در محل پایانه موجب افزایش گردشگران جمهوری آذربایجان به این استان شده است.
او همچنین آمار اقامت مسافران در مراکز اقامتی استان را 32 هزار و 758 نفر در شش روز گذشته ذکر و اظهار کرد: آمار اقامت در مراکز اقامتی شهرستان بیله سوار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، تقی زاده افزود: در شش روز گذشته 88 هزار و 729 گردشگر از جاذبه های تاریخی ، تفریحی و گردشگری استان بازدید کرده اند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
روازنه حدود سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی بیله سوار مغان بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع شده و 68 کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد. مزار سربازان گمنام ، تپه دمیرچی ، شهر کندویی روستای پتلقان ، درخت چنار ، شکارگاه های خروسلو ، قیز قلعه سی ، کشتزار های دانه های روغنی و غلات ، کاروانسرای مخروبه در منطقه شورگل خروسلو ، بازارچه مرزی و پارک تپه نرگس از آثار دیدنی بیله سوار مغان است.
6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار استاندار اردبیل با مردم مرزی بیله سوار