سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



الگوی اصلاح کشت گندم در 6هکتار از مزارع شهرضا اجراشد


به گزارش ایرنا، روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرضا روز سه شنبه به نقل از آرزو سامی اضافه کرد: این طرح بمنظور انتقال و ارائه دانش و تکنولوژی در قالب روش های ترویجی و آموزشی برای ارائه آموزش های لازم در زمینه های فنی، تغییر رفتار و مهارت کشاورزان در حال اجراست.
وی افزود: اداره ترویج جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا با هماهنگی و همکاری مدیریت ترویج استان و مرکز جهاد کشاورزی مهیار، اقدام به اجرای طرح الگویی گندم در سطح 6 هکتار با سه نوع بذر کرده است.
رئیس اداره ترویج جهاد کشاوزری شهرستان شهرضا افزود: در اجرای این طرح، روش خاک ورزی حفاظتی، توصیه کودی بر اساس آزمون خاک، استفاده از بذر مناسب منطقه، استفاده از روش های نوین آبیاری و رعایت تاریخ کاشت در نظر گرفته شده است.
شهرستان شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
د/7144/ 2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مزارع کشت هندوانه در گیلان