ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پورحیدری: رحمتی بیرون از زمین هم یک مهره تأثیرگذار برای استقلال است


منصور پورحیدری ابتدا در مورد برد استقلال مقابل فولاد و آمار فوق‌العاده این تیم در بازی‌های بیرون از خانه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این نتایج حاصل زحمات کادر فنی و بازیکنان است و آنها واقعاً کار می‌کنند. البته کار ما هنوز تمام نشده است و الان صدرنشینی اصلاً مهم نیست. مهم این است که در پایان لیگ صدرنشین باشیم و در نهایت به مقام قهرمانی برسیم. از حالا چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: قهرمانی در جام حذفی یک راه کوتاه برای رسیدن به سهمیه آسیاست و نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهیم. ما با حریفی پرقدرت بازی داریم. نفتی‌ها بازیکنان خوب و کادر فنی توانمندی دارند و نسبت به ابتدای فصل شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. ما بازی سختی مقابل نفت داریم و نتیجه آن هم قابل پیش‌بینی نیست. با این حال استقلال هدفی جز برد ندارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه برخی معتقدند این تیم در صورت نبودن سیدمهدی رحمتی صدرنشین لیگ برتر نمی‌شد، گفت: رحمتی یکی از گلرهای استثنایی فوتبال ایران است و به هر تیمی که می‌رود تاثیرگذاری خودش را دارد. او بیرون از زمین هم یک مهره تأثیرگذار برای استقلال است و تیم را جمع و جور می‌کند. بزرگان استقلال از جمله رحمتی، طالب‌لو، خسرو حیدری و... به تیم کمک می‌کنند.

پورحیدری در خصوص وضعیت کرار جاسم و حرف‌های مدیربرنامه‌های او که گفته است این بازیکن دوست دارد در استقلال بماند، گفت: من هیچ اطلاعی از وضعیت کرار ندارم و این موضوعی است که مدیرعامل باشگاه باید درموردش تصمیم بگیرد.

پورحیدری درمورد حرکت عجیب عمران‌زاده که پزشک تیم استقلال را با پرتاب نیزه مصدوم کرده است، گفت: حنیف یک بچه خوش‌قلب و البته کمی شیطان است. من در تمرین دیروز نبودم و این صحنه را ندیدم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سید مهدی رحمتی عشق من و استقلال