ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خواب زمستانی متولیان توپ و تور در نصف جهان/ بسکتبال اصفهان هر روز بدتر از دیروز


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال آینده سازان اصفهان در این فصل به عنوان نماینده نصف جهان در لیگ برتر بسکتبال حاضر شد، اما در میانه راه مشکلات مالی برای این تیم آغاز شد و آنها نیز به درد ذوب‌آهن و ماهان دچار شدند.

بسکتبال اصفهان در چند سال گذشته دچار بی برنامگی شده و استانی که زمانی مهد بسکتبال ایران بود، وضعیتش هر روز بدتر از دیروز است. استانی که سه تیم همزمان در لیگ داشت، شرایطی پیدا کرده که دیگر کسی اعتمادی به بسکتبال آن ندارد و روی این رشته در اصفهان حساب نمی‌کند.

سوال این است که چرا هیات بسکتبال به عنوان متولی این رشته چاره‌ای برای این درد نمی‌اندیشد و به نوعی به حال خود رها شده است؟

هیات بسکتبال در چند سال گذشته بیشتر در بحث تیمداری در لیگ مشغول بوده و شاید از وظیفه اصلی خود به دور بوده و به همین دلیل بی اعتمادی شکل گرفته است و شاید هم یکی از دلایل همین باشد که اسپانسر قدرتمندی در بسکتبال حاضر به سرمایه گذاری نیست.

حضور تیم‌های فصلی و عبوری مانند ماهان، پمینا و آینده سازان در بسکتبال اصفهان به عنوان مسکن می‌تواند یکی از دلایلی باشد که تصمیم جدی برای بازنگری در وضعیت بسکتبال اصفهان گرفته نمی‌شود.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود یک میلیارد برای استانی مانند اصفهان پولی نیست و سر چهار راه نیز می‌توان آن را جمع کرد و حالا چرا این اتفاق نمی‌افتد و مسئولان استان و تیم‌های صنعتی مانند ذوب‌آهن و سپاهان به بسکتبال کمکی نمی‌کنند، جای سوال دارد. آیا این موضوع به مدیریت بسکتبال اصفهان باز نمی‌گردد؟

به نظر می رسد اگر هیات بسکتبال بیشتر به جای کارهای پایه‌ای و استعدادیابی به فکر تیمداری باشد، می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری را بگیرد و اسپانسرها این تصور را داشته باشند که هیات به فکر سهم‌خواهی است و حتما باید زیر نظر آنها فعالیت کنند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/4AZG22


ویدیو مرتبط :
اصفهان، نصف جهان | جاذبه های گردشگری اصفهان