سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپلیکیشن Pip-Boy مخصوص بازی فال‌آوت 4 عرضه شد


در روزهایی به‌سر می‌بریم که بیشتر بازی‌کننده‌ها سعی دارند در دنیای پساآخرالزمانی فال‌آوت 4 زنده بمانند. روند بازی به شکلی است که تمام افرادی که این عنوان را تجربه می‌کنند، می‌توانند یک ماجراجویی مخصوص خودشان را شاهد باشند؛ اما برای اینکه بتوانید در زمان بازی کردن به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشید استودیوی بتسدا برنامه‌ای به نام Pip-Boy را برای تلفن‌های همراه عرضه کرده است.

دیجی کالا/ در روزهایی به‌سر می‌بریم که بیشتر بازی‌کننده‌ها سعی دارند در دنیای پساآخرالزمانی فال‌آوت 4 زنده بمانند. روند بازی به شکلی است که تمام افرادی که این عنوان را تجربه می‌کنند، می‌توانند یک ماجراجویی مخصوص خودشان را شاهد باشند؛ اما برای اینکه بتوانید در زمان بازی کردن به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشید استودیوی بتسدا برنامه‌ای به نام Pip-Boy را برای تلفن‌های همراه عرضه کرده است.
در حالی که می‌توان از این برنامه روی تلفن‌های همراه استفاده کرد، اما بهتر است که مچ‌بند مخصوص آن را خریداری کنید تا بتوانید لذت بیشتری از این برنامه ببرید. در این برنامه می‌توانید به اطلاعات مختلفی درباره‌ی ماموریت‌ها، نقشه‌ی بازی و آیتم‌هایی که در اختیار دارید، دسترسی داشته باشید. استفاده از این برنامه روی تلفن‌های همراه مختلف می‌تواند روند بازی شما را راحت‌تر کند. در هر لحظه می‌توانید به تمام اطلاعاتی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید و بدون متوقف کردن بازی کارهای مختلفی را انجام دهید.
برای استفاده از این برنامه باید کنسول بازی و موبایلی که در اختیار دارید به یک شبکه‌‌ی وای-فای متصل باشند تا بتوانید اطلاعات بازی را روی موبایل مشاهده کنید. کار کردن با این برنامه آسان است و بازی‌کننده‌ها با پیچیدگی خاصی در آن مواجه نمی‌شوند. می‌توانید با سرعت بالایی به قسمت‌های مختلف دسترسی باشید و با آن‌ها کار کنید. می‌توانید ماموریت‌های خودتان را با این برنامه روی نقشه علامت‌گذاری کنید یا حتی می‌توانید بازی‌های کوچکی که در محیط بازی طراحی شده‌اند را با این برنامه انجام دهید.

البته قبلا با برنامه SmartGlass که برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود هم می‌توانستید به اطلاعات مختلفی از بازی‌های گوناگون دسترسی داشته باشید. به‌طور مثال بازی متال‌گیرسالید 5 را به‌خوبی می‌توان با برنامه‌ی SmartGlass تجربه کرد تا به اطلاعات بیشتری از محیط بازی دسترسی داشت.

در ادامه می‌توانید ویدیویی هم از شکل کار کردن با برنامه Pip-Boy را مشاهده کنید:

لینک دانلود ویدئو


ویدیو مرتبط :
نگاهی دقیق تر بر Pip-Boy نسخهFallout 4 Pip-Boy Edition