سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیین تشییع پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور در سمنان با حضور روحانی + تصاویر


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مراسم تشییع پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور از دقایقی پیش در سمنان آغاز شد؛ مراسم تشییع پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور کشورمان، بانو ساره‌خاتون پیوندی از مسجد المهدی (عج) سمنان به‌سوی آرامگاه ابدی‌اش واقع در بهشت یحیی (ع) سمنان آغاز شده است.

بر این اساس، مراسم یادبود آن مرحوم در روز پنجشنبه از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 16 عصر در مسجد المهدی (عج) شهر سمنان برگزار می‌شود.

مراسم یادبودی برای مادر همسر روحانی در روز جمعه هفته جاری از ساعت 16 تا 17 و 30 دقیقه در حسینیه شهدای شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.

مراسم سوم و هفتم این بانوی مؤمن نیز روز شنبه از ساعت 15 تا 16 و 30 دقیقه در مسجد المهدی (عج) شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

بانو ساره‌خاتون پیوندی مادر همسر روحانی از حدود یک ماه پیش به علت مشکلات ریوی در بیمارستان کوثر سمنان بستری بود که در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

* روحانی در سمنان نماز میت خواند

به گزارش خبرگزاری فارس؛ آیین تشییع پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور با قرائت نماز میت از سوی دکتر روحانی در سمنان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی که برای حضور در مراسم تشییع پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور وارد سمنان شده بود، دقایقی پیش بر پیکر بانو ساره‌خاتون پیوندی نماز میت خواند.

وی در این مراسم با قرائت نماز میت بر پیکر بانوی مؤمن و فداکار، مرحوم پیوندی برای وی از خداوند متعال طلب مغفرت و آمرزش کرد.

مراسم تشییع پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور کشورمان از مسجد المهدی (عج) سمنان و با حضور شمار زیادی از مردم سمنان و چهره‌های سیاسی در حال برگزاری است.

* حضور جمعی از مسئولان کشوری و شخصیت‌ها در مراسم تشییع

جمعی از مسئولان کشوری و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... نیز در آیین تشییع پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور حضور یافته‌اند.

علاوه بر حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهوری، مشاور وزیر امور خارجه، از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران و برادر کوچک‌تر حسن روحانی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری و منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و... نیز در این مراسم حضور دارند.

شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیز از جمله محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده منتخب مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان و ... نیز در این آیین حضور یافته‌اند.

* پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور در بهشت یحیی (ع) آرام گرفت

پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور پس از اقامه نماز میت و آیین تشییع، در بهشت یحیی (ع) سمنان آرام گرفت.

در این مراسم که شمار زیادی از مردم سمنان و خانواده بانو ساره‌خاتون پیوندی و رئیس‌جمهور حضور داشتند، پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور در میان حزن و اندوه حاضران به خاک سپرده شد.

شمار زیادی از مسئولان و اهالی شهرهای سمنان و سرخه نیز برای ابراز همدردی با خانواده دکتر روحانی در این مراسم حضور یافته بودند.

انتهای پیام/2249/چ40


ویدیو مرتبط :
آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با حضور رئیس جمهور