ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبدی:طارمی یکی از بزرگترین فوتبالیست های ایران می شود/ هیات مدیره ریالی از باشگاه دریافت نکرده است


حسین عبدی امروز ( یکشنبه ) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به توانمندی های طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد و افزود: مهدی بازیکن باهوشی است و اطمینان می دهم که این روزهای بدشانسی می گذرد و باردیگر او به روند صعودی اش در فوتبال ایران باز می گردد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد برگزار نشدن جلسه هیات مدیره این باشگاه درهفته گذشته نیز گفت: جلسه هفته گذشته به دلیل فشردگی برنامه ها و مرخصی بعضی از اعضای هیات مدیره برگزار نشد .این جلسه قرار است فردا و درصورت حاضر بودن تمامی اعضا برگزار شود.
عبدی در مورد بدهی باشگاه به مانوئل ژوزه سرمربی اسبق پرسپولیس نیز اظهارداشت: این موضوع همانند سایر پرونده های معوقه این باشگاه درحال پیگیری است و امیدوارم این پرونده نیز به خوبی و خوشی تمام شود.
ژوزه در تیرماه 1391 هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت . این سرمربی به دلیل این که باشگاه پرسپولیس پس از برکناری اش ، بدهی های معوقه وی را پرداخت نکرد به فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) شکایت کرد و قرار شد که باشگاه پرسپولیس این بدهی ها را پرداخت کند .
وی در مورد حقوق دریافتی هیات مدیره از باشگاه پرسپولیس گفت : هیات مدیره باشگاه تا به امروز هیچ دریافتی از باشگاه به دلیل تشکیل و شرکت درجلسات هیات مدیره نداشته است و این که بعضی مدعی هستند اعضای هیات مدیره بیش از 800 میلیون تومان دریافتی داشته اند، کذب محض است.
عبدی در مورد ناهماهنگی های موجود در برگزاری اردوی فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش خاطرنشان کرد: این مسایل درفوتبال امروز طبیعی است . جزیره کیش دو زمین برای تمرین دارد که یکی از آن ها وضعیت مناسبی ندارد .
عبدی در مورد سفرش به انگستان نیز گفت : پس فردا(سه شنبه)به مدت یک هفته به انگلستان سفر می کنم . این سفر با هدف شرکت در دوره مربیگری در این کشور انجام می شود.
ورزشی.(4)**9144**1581

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
با حال ترین جلسه هیات مدیره