سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنگوی دولت سوریه: سعودی‌ها دیوانه شده‌اند


خبرگزاری صدا و سیما/ سخنگوی دولت سوریه اعلام کرد: سعودی ها کاملا دیوانه شده اند و درصدد افزایش تنش ها و درگیری ها در سوریه هستند.

به گزاش خبرگزاری صدا و سیما ، نشریه آلمانی « دویچه ویرچافتس ناشریشتن » به نقل از منابعی در دولت سوریه اعلام کرد: در پی دو برابر شدن تحویل سلاح به تروریست ها از طریق عربستان سعودی، حملات نیروهای دولتی سوریه به ترویست ها با مشکل مواجه شده است.
همچنین دیده شده است که تروریست ها در میدان های جنگ از سامانه های ضدتانک ساخت آمریکا استفاده می کنند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی دولت سوریه گفت: سعودی ها کاملا دیوانه شده اند و آماده اند که مناقشه را در سوریه کاملا تشدید کنند.
حمایت از تروریست ها با تحویل تسلیحات به آنها افزایش یافته است.
وی افزود: عربستان سعودی مدت هاست که تروریسم را در خاورمیانه تامین مالی می کند.
این در حالی است که ارتش سوریه با حمایت عملیات هوایی روسیه به حملات خود برضد تروریست ها در مناطق غربی این کشور ادامه می دهد.
مسکو از 30 سپتامبر بنا به تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و درخواست بشار اسد رئیس جمهور سوریه، عملیات هوایی خود را علیه تروریست های داعش در سوریه آغاز کرد.
همچنین شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری، گزارش داد: چند فرد مسلح تبعه ترکیه در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در منطقه السابقیه در جنوب استان حلب سوریه کشته شدند.
شبکه تلویزیونی المیادین هم درخبری فوری گزارش داد نیروهای ارتش سوریه حمله افراد مسلح وابسته به جبهة النصرة و جیش المهاجرین به منطقه مثلث السابقیه در جنوب حلب را دفع کردند.
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی در جنوب استان حلب کنترل روستاهای تل ممو، عزیزه سمعان و زراوی را در جنوب شهر الحاضر در دست گرفتند.

آزادسازی روستای کفرحداد در جنوب استان حلب
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند پس از درگیری شدید با گروه های مسلح در روستای کفرحداد در جنوب استان حلب، کنترل این روستا را در دست بگیرند.
شمار زیادی از افراد مسلح ازجمله مسئول نظامی جبهه النصره معروف به ابوعمیر در این درگیریها کشته شدند. افراد مسلح در پی عملیات ارتش سوریه مجبور به عقب نشینی به شهر العیس شدند. ارتش سوریه با پیشروی در این منطقه به یکی از پایگاه های اصلی افراد مسلح در جنوب استان حلب در شهر الحاضر نزدیک شد.
گروه های مسلح درپی شکست ها در این منطقه برای بازکردن جبهه جدید در محله الزهراء شهر حلب تلاش کردند که با مقابله ارتش سوریه روبرو شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نمره 22 به سخنگوی دولت یازدهم در آخرین نشست خبری دولت