ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبدی: اتفاقات اخیر را به کنفدراسیون گزارش می‌دهیم


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 16:04

عبدی: اتفاقات اخیر را به کنفدراسیون گزارش می‌دهیم

کاپ/ سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:تصمیمات داوری اتفاقاتی افتاده است و مشکلاتی شده که حتی در این بازی سخت است.
حسین عبدی در نشست خبری پس از جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: جلسه هیأت مدیره با حضور تمامی افراد برگزار شد. در مورد مسائلی که هفته پیش صحبت نکرده بودیم صحبت کردیم. باشگاه پرسپولیس زیر نظر دولت است به همین دلیل وحدت رویه‌ای گرفتیم که همه مسائل از کانال‌های قانونی صورت بگیرد. یکی از مسائل متعلقات به باشگاه پرسپولیس از جمله استخر و ... بود که از طریق مزایده و موارد دیگر برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: بحث بعدی که شاید بخش اصلی جلسه به آن پرداخته شد بحث داوری جام حذفی برابر ذوب آهن بود. مسائلی و بعضا برای چند باشگاه حساسیت هایی را به وجود آورده است و از طریق کمیته انضباطی و مراجع ذبربط پیگیری شود. عکس العمل باشگاه در این مورد احترام به قانون، داشتن قدرت اجرایی که همیشه پیشداور است. تصمیمات داوری اتفاقاتی افتاده است و مشکلاتی شده که حتی در این بازی سخت است.
سخنگوی پرسپولیس خاطرنشان کرد:حدود 100 دقیقه ما 10 نفره بازی کردیم و عکس العمل هایی به صورت نامه نگاری داشتیم و خواستیم که این مورد را پیگیری کنند و این مسائل قطع نمی شود و پیگیری خواهد شد. حق باشگاه تضییع نشود. چه کسی اینجا ضرر کرده است. باشگاه پرپسولیس؟
وی ادامه داد:در هر صورت ما این را پیگیری خواهیم کرد. فدراسیون و کمیته داوران به این داستان رسیدگی کنند. حقوقی که از باشگاه ضایع شده اگر پیگیری نشود به ای اف سی خواهیم گفت. خیلی ها می گویند که این مساله وقت می برد. ولی وقتی سلسله وار این اتفاق می افتد مجبور هستیم به مراجع بالادستی اعتراض مان را بگوییم و اینجا قطع نخواهد شد. بحث دیگر مطمئنا بحث فقط تیم ما نیست. بلکه نمی خواهمی داوران فقط به نفع ما سوت بزند. داور در چارچوب قوانین داوری سوت بزند.
سخنگوی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتی بازی قبلی نیز ده نفره شدیم . این بازی هم ما را ده نفره کردند. داوری هیچ شانسی برای ما قائل نشد که ما یازده نفره باشیم.هیچ اتفاقی برای ما نیفتاد. مردم احساسات شان جریحه دار شد. ما میدانیم که مردم و انسان ها اشتباه می کنند اما نباید حق باشگاهی ضایع شود. از بازیکنان می خواهیم که به داور احترام بگذارند. حرکات غیراخلاقی انجام ندهند. محرومیت مالی خیلی سریع رخ می دهد و اجرایی می شود اما با اشتباهات داور چه کسی ضربه می خورد.
وی در ارتباط با مصاحبه برانکو به فدراسیون فوتبال و داوران مشکوک است اذعان داشت: در هر صورت در این یکی دو سال گذشته اتفاقاتی رقم خورده که به ضرر باشگاه تمام شده است. گمان نمی کنم شرایط به وجود آمده به نفع باشگاه باشد. در چند وقت اخیر هم چنین چیزی ندیده ام. من به عنوان مسئولیتی که دارم باید درباره اش صحبت و بحث کنم. اما پیگیری های لازم را در این قضیه انجام می دهیم و به هواداران قول خواهیم داد شفاف سازی لازم را انجام دهیم. این اتفاقات جزو وظایف باشگاه است. به هر حال چند امتیاز از ما کم شده و باید عکس العمل مناسب در قبال آن انجام دهیم. تا رسیدگی کامل و نقطه نظر شفاف در این باره صحبت نمی کنم.
سخنگوی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: ما هزینه کرده ایم. باشگاه متضرر شده است و هواداران ناراحت هستند. همه اینها به خاطر یک اشتباه داور است که ما را از جام حذفی کنار گذاشت. نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای تمام باشگاه های ایران هم پیگیری خواهیم کرد. هرچه که بگذریم نمی شود و باید پیگیری کنیم تا در آینده شاهد عدالتی باشیم که برای همه مساوی باشد. اینکه 100دقیقه یک تیم 10 نفره باشد و بعد از آن تیم عذرخواهی کنند به درد نمی خورد.
عبدی درباره عملکرد ضعیف داوری از هفته اول لیگ افزود: اجازه بدهید برایتان توضیح دهم. از بازی اول مربیان اعتراض می کنند. پرسپولیس دنبال این بود تا فوتبال بازی کند و داور هم به صورت منصفانه قضاوت کند. اصلا نمی خواهیم به نفع ما بگیرند. حرف ما این است که اگر حرفه ای هستید کارتان را حرفه ای انجام دهید. چرا بازی استقلال و پرسپولیس برای داوران اهمیت دارد. این برای ما هم اهمیت دارد. از محسن ترکی تشکر کردیم نه به خاطر اینکه دقیقه آخر گل زدیم. چرا که قضاوت خوبی انجام داد. اما در بازی با ذوب آهن داور کار خود را به درستی انجام نداد. بازی اول سوشا بازی با سیاه جامگان را از دست داد. با نوع نگاهی که آنها دارند و در اجرا نشان می دهند اگر ما حقایق را نگوییم باید هر کسی در جایگاه خودش مسائل مربوط به خودش را انجام دهد بدون آنکه اهمیت داشته باشد شخص مقابلش چه کسی است و عدالت را اصل قرار دهیم بدون آنکه ببینیم استقلال است یا پرسپولیس. داور بازی آرسنال یک کارت زرد را اشتباه داد و اعتراض کردند و کارت زرد را بخشیدند. آیا این موضوع در ایران امکان دارد به وجود بیاید. سال گذشته من اعتراض کردم و اخراجم کردند. به کمیته انضباطی اعتراض کردم وسریعا حکم مالی اش را ابلاغ کردند. فیلم آن بازی هم موجود است. من هیچ خلافی نکردم اما داور گفت پایت را به زمین کوبیدی. در حالی که محمود خوردبین این کار را انجام داده بود ولی من اخراج شدم.در هر صورت باشگاه پرسپولیس در کمال احترام به فدراسیون فوتبال و مردم عزیز حق خود را پیگیری خواهد کرد و مصمم خواهد بود و از وزارت ورزش هم کمک گرفته ایم. اگر مشکلی است مشخص کنند و تا رسیدن به نتیجه ما پیگیری خود را ادامه خواهیم داد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر گفت: این مساله اصلا مطرح نیست و درباره آن اصلا صحبت نشده است.
وی درباره بدهی ژوزه از پرسپولیس افزود: این مساله بسیار پیچیده است و در زمان آقای رویانیان رخ داده است. من آن زمان ایران نبودم و پیچیدگی این پرونده بسیار زیاد است و باید مسئول حقوقی باشگاه درباره آن صحبت کند. ژوزه شکایت کرده است و همین روزها رای آن به ایران خواهد آمد و پس از آن ما لایحه را ارائه خواهیم کرد. مسلما ما به دنبال این هستیم که این موضوعات حل شود. تا انتهای مساله را پیگیری خواهیم کرد.
سخنگوی پرسپولیس درباره بحث مدیرعاملی گفت: در این باره هیچ صحبتی نشده است.
عبدی در پایان در واکنش به پیشنهاد خبرنگار کاپ مبنی بر اینکه مانند باشگاه های اروپایی به خاطر اعتراض 5 دقیقه دیر وارد زمین شوند، افزود: پیشنهاد جالبی است. آن را پیگیری می کنیم. ما دو هفته وقت داریم تا مساله حقوقی باشگاه را پیگیری کنیم. باید اعتراض مسالمت آمیز داشته باشیم. اعتراض همیشه جایز است و اگر حق ما نبود هر بلایی خواستید سر ما بیاورید و اگر حق ما بود آن را به ما برگردانید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
واکنش فیتیله ای ها به اتفاقات اخیر