فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روزهای فرهنگ اسلامی در سن پترزبورگ سالانه می شود


به گزارش ایرنا، در این دهه كه با همكاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسكو و شورای مفتی های روسیه (عالی ترین نهاد اسلامی این كشور) برگزار می شود، فیلم محمد رسول الله به كارگردانی مجید مجیدی در افتتاحیه این هفته فرهنگی به نمایش درخواهد آمد.
«نیكیتا میخالكوف» كارگردان و فعال فرهنگی روسیه در باره برنامه نمایش این اثر سینمایی گفت: فیلم محمد رسول الله اسلام واقعی را به تمام مردم روسیه نشان خواهد داد.
همچنین در چارچوب روزهای فرهنگ اسلامی در سن پترزبورگ، مسابقه سراسری قاریان قرآن ویژه روسیه برگزار می­شود و دو كنفرانس علمی بزرگ بین­المللی با موضوع گفت وگوهای فرهنگ و دین و دوره­های دانش­افزایی برای فعالان دینی اجرا خواهد شد.
عالمان برجسته دینی در این دهه به تدریس و سخنرانی برای علاقه­مندان خواهند پرداخت. این برنامه در راستای تمهیدات پیشگیرانه از بروز افراطی­گرایی دینی و مبارزه با ورود ایده­های اسلامی جعلی حامل نفرت و تعصب می باشد، اجرا می شود.
در موزه­های اصلی شهر سن­پترزبورگ نیز برنامه­های بازدید و آشنایی با آثار هنر معاصر تاتارها و خطاطی عربی تدارك دیده شده است.
روزهای فرهنگ اسلامی در سن پترزبورگ به همت اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه، دو دانشگاه دولتی مسكو و سن­پترزبورگ، موزه دولتی ارمیتاژ، آكادمی علوم روسیه، انستیتوی اسلامی مسكو و دانشگاه بین المللی «جامعه المصطفی» برگزار خواهد شد و وزارت علوم روسیه و شورای بین ادیان روسیه نیز در این برنامه همكاری دارند.
در این برنامه همچنین نمایندگان دولتی، سازمان­های آموزشی خصوصی و دینی، مراكز مطالعاتی و تحقیقاتی، اتحادیه­های دینی و ارگان­های اجرایی حضور خواهند داشت.
اروپام*391**1516

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدنیهای روسیه: تور سن پترزبورگ- تور روسیه سنت پترزبورگ